خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

بسیج یکی از مولفه‌های قدرت ایران در مقابل تهدیدات استکبار جهانی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآبادگفت: بسیج یکی از مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۹۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسن مرادی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شهبازی اظهار داشت: بسیج یکی از مولودهای مبارک انقلاب اسلامی است که حضرت امام (ره) پس از انقلاب اسلامی آن را تشکیل داد و راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات استکبارجهانی است، افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی در این 38 سال نقش‌ بی‌بدیلی در نظام داشته و حماسه‌ها آفریده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: بسیج و نیروهای مردمی در پایان دادن به غائله‌های اوایل انقلاب و مقابله با منافقین در اوایل انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس در برابر 35 کشور جهان به سرکردگی آمریکا جانانه ایستاد و دفاع کرد و باعث افتخارات شایسته‌ای برای نظام شدند.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیج به عنوان الگو برای نیروهای مردمی جبهه مقاومت در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق و پیروزی‌های جبهه مقاومت نقش مؤثری دارد.

مرادی با بیان اینکه بسیج در تمام دوران‌ها خوب درخشیده است، گفت: یکی از دلایل موفقیت بسیج،اطاعت از ولایت و رهبری و داشتن روحیه شهادت طلبی و جهاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات