خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان ملایر:

نگهداری «آزاده» از «آزادگی» سخت‌تر است

امام جمعه شهرستان ملایر با اشاره به صبر و استقامت و ایستادگی آزادگان گفت: نگهداری از زحمات، از اسارت سخت‌تر است و نگهداری «آزاده» از «آزادگی» سخت‌تر است.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۱۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله رضا فضلیان در جمع آزادگان شهرستان ملایر ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: راهنمایی‌های امام راحل، اتحاد ملت و هماهنگی بین تمام اقشار، شهادت و فداکاری آزادگان چهار عامل رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: یکی از پایه‌های برپایی اسلام فداکاری آزادگان است که ارزش و اهمیت والایی دارد و خداوند در این خصوص می‌فرماید «افراد خداشناسی که در برابر باطل سست نمی‌شوند و در برابر سختی‌ها، شکنجه‌ها و ناراحتی‌ها سر فرود نیاورند ثواب عظیمی دارند».

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه آزادگان در برابر شکنجه‌های دشمنان ضعف نشان ندادند و بر روی اعتقادات خود محکم ایستادند، بیان داشت: زمانی که حجت‌الاسلام ابوترابی را شکنجه می کردند و از ایشان می خواستند که به امام توهین کند ایشان ذکر خدا می گفتند.

وی با اشاره به صبر و استقامت و ایستادگی آزادگان ادامه داد: با وجود همه این سختی‌ها آزادگان در اعتقادات خود ثابت و محکم پا برجا ماندند و خداوند ثواب پیروزی و نصرت و کمک در برپایی اسلام را به آنان عطا می‌کند.

فاضلیان با بیان اینکه آزادگان باید این ثواب را نگهدارند، گفت: نگهداری از زحمات از اسارت سخت‌تر است، نگهداری «آزاده» از «آزادگی» سخت‌تر است که از دست نرود.

ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز در این دیدار بیان کرد: ملایر با داشتن ۱۱۹ آزاده دومین شهر از نظر آزادگان در استان است و به مناسبت این روز برنامه‌های در نظر گرفته شده که مهمترین آن همایش آزادگان اشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار