خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان خبر داد

پلمب مرکز مشاوره گیاهان دارویی در همدان

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان گفت: یک واحد مرکز مشاوره گیاهان دارویی به دلیل فعالیت بدون مجوز و دخالت در امر پزشکی در همدان پلمب شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در بازرسی‌های مشترک تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی همدان یک واحد مرکز مشاوره گیاهان دارویی بدون مجوز که اقدام به عرضه داروهای لاغری و چاقی و... بدون پروانه ساخت و مجوز بهداشت می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.

وی با بیان اینکه برخورد با واحدهای بدون مجوز با قاطعیت ادامه دارد، افزود: پرونده اتهام دخالت در امر پزشکی به محاکم عمومی ارجاع و در خصوص اتهام عرضه محصولات فاقد پروانه ساخت پرونده وی در شعبه ویژه بهداشت، دارو و درمان این اداره کل تشکیل شد.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان در ادامه تصریح کرد: همچنین قاچاقچي باطری خودرو علاوه بر ضبط كالا به نفع دولت به پرداخت جزاي نقدي در حق صندوق دولت نيز محكوم شد.

وی ادامه داد: فردی که 38 عدد باطری خودرو خارجی به ارزش 96 میلیون ریال را به وسيله يك دستگاه خودر و وانت حمل می‌کرد دستگير و برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به اداره تعزیرات حکومتی ملایر تحویل شد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: پس از جری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق تعزیرات حکومتی ملایر این قاچاقچی علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 97 میلیون ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات