کارشناس مسائل سیاسی:

امروز تهدید اصلی داعش از افغانستان و جبهه شرقی است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به افتتاح دفتر توسط داعش در 25 شهر افغانستان گفت: امروز وضعیت در کشورهای عراق و سوریه به نفع جبهه مقاومت بوده اما تهدید اصلی در کشور افغانستان و جبهه شرقی است.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۳۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به همت فرماندهی سپاه ناحیه بهار و کانون بازنشتگان بهار مراسمی با عنوان «انس و مودت» با حضور بازنشتگان و خانواده های نیروهای مسلح در سپاه ناحیه بهار برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در این مراسم با بیان اینکه داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل است، اظهار داشت: آنان با ساختن داعش خواستند که اسرائیل در حاشیه امن قرار بگیرد.

محمود قاسمی با اشاره به جبهه مقاومت افزود: در حال حاضر وضعیت در کشورهای عراق و سوریه به نفع جبهه مقاومت بوده اما تهدید اصلی در کشور افغانستان است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان تصریح کرد: امروز حدود 50 هزار نیروی امریکایی در کشور افغانستان مستقر است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه داعش در کشور افغانستان در 25 شهر دفتر افتتاح کرده است، عنوان کرد: این تهدیدی بزرگ از طرف جبهه شرقی برای جمهوری اسلامی است.

وی از بیکاری، طلاق و مسائل معیشتی با عنوان تهدیدات داخلی نام برد و خاطرنشان کرد: امید است با حضور مسئولین دلسوز، کشور ما روزبه روز قوی‌تر شود .

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار