عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با«بسیج»:

پدیده زنان خیابانی کانون خانواده را در معرض خطر قرار داده است

یک استاد دانشگاه گفت: با افزایش آسیب های ناشی از معضلات اجتماعی همچون پدیده زنان خیابانی کانون خانواده ها در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۷۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

فاطمه آجرلو عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش معضلات اجتماعی همچون زنان خیابانی و آسیب های ناشی از آن در جامعه اظهار داشت: زن محور هر اجتماع و خانواده ای است و در واقع کانون خانواده ها حول محور زن پابرجاست.

وی با اشاره به فرمایشات و نظرات حکیمانه مقام معظم رهبری درخصوص جایگاه و نقش زن در خانواده افزود: مقام معظم رهبری در سال91 مباحثی را در ارتباط با زن و جایگاه او فرمودند که اگر نسبت به زنان جامعه بی توجهی شود و حتی در سطح جهان قطعاً در آینده با بحرانی به نام بحران زن مواجه خواهیم شد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: این نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری دقیقا به همین موضوع بر می گردد اگر حضور اجتماعی و فعالیت زن ها در چارچوب خود قرار نگیرد و زنان از نظر اشتغال و تأمین معاش زندگی احساس امنیت نکنند همه این ها ما را با تهدید های جدی در جامعه مواجه خواهد کرد و با افزایش آسیب های ناشی از معضلات اجتماعی همچون پدیده زنان خیابانی کانون خانواده ها در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

آجرلو در خاتمه به لزوم رسیدگی به معضلات و کاهش آسیب های اجتماعی بیان داشت: اینکه خیلی راحت از موضوع به این مهمی بگذریم و مخصوصاً آسیب های ناشی از آن برای زنان آسیب دیده را آنطور که باید و شاید جدی نگیریم قطعاً در آینده بحران های جدی را پیش رو خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار