خبرهای داغ:
یک معلم بسیجی با بیان اینکه ادبیات سپری در مقابله با جنگ نرم دشمن و دریچه ای به سوی پیشرفت فرهنگ کشور است، گفت: بی‌شک معلمین بهترین مبلغان فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۱۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

سها صارمی‌شهاب در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان بیان داشت: با توجه به این مهم که امروزه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری جنگ نرم دشمن علیه باورها و اعتقادهای مردم و به خصوص قشر جوان کشور است.

وی با بیان اینکه ادبیات می‌تواند نقش پررنگی در برابر هجمه‌های فرهنگی غرب داشته باشد، افزود: تمدن و تاریخ اسلامی و ادبیات سرشار از اسطوره‌های ملی و مذهبی است که می‌تواند برای جوانان بسیار جذاب باشد و این وظیفه معلمین مدارس است که ریشه‌های علاقه به ادبیات را در دل جوانان به وجود آورند.

این دبیر ادبیات تصریح کرد: اکنون که استفاده از فضای مجازی بسیاری از وقت استراحت و فراغت جوانان را پر کرده است، اگر جوانان به کتابخوانی روی آورند، می‌توان به نحوی بسیار مطلوب جلوی زیان‌ها و تهدیدهای موجود در فضای مجازی را گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به غنی بودن ادبیات و فرهنگ اسلامی کشور می‌توان گام‌های بسیار مهمی در راستای تعالی کشور برداشت و این مهم عملی نمی‌شود، مگر با تلاشی جهادی در سطح جامعه که بی‌شک معلمین جزء بهترین مبلغان فرهنگ ایرانی اسلامی در سطح جامعه هستند.

صارمی‌شهاب تصریح کرد: با توجه به جنگ نرم علیه باور های اعتقادی مردم بخصوص جوانان ایران، ادبیات سپری در مقابله با جنگ نرم دشمن و دریچه ای به سوی پیشرفت فرهنگ کشور است.

وی تاکید کرد: با ایجاد خودباوری و شور در بین قشر جوان می‌توان به حرکت آنها در راستای پیشرفت و تامین نیازهای انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران سرعت بخشید.

این معلم بسیجی در پایان بیان داشت: هر فردی باید با مسئولیت پذیری و اقدام به موقع، گامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بردارد و به حرکت چرخ پیشرفت، تعالی و رشد علمی کشور کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات