رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

شعارهای بزک کرده حقوق بشر نمی تواند نقابی بر صورت استکبار باشد

ابراهیم نوروزی فر گفت: متأسفانه در سال های اخیر برخی خیال می کنند آمریکا با دادن شعارهای بزک کرده حقوق بشر، ماهیتش تغییر کرده است اما باید توجه داشت که مبانی آن هیچ وقت تغییر نمی کند و رابطه گرگ و میش همچنان باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۴۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ ابراهیم نوروزی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در خصوص سالگرد 28 مراد اظهارداشت: کودتای 28 مرداد 1332 سرآغاز فصل تازه ای در تاریخ سیاسی معاصر ایران است که به سقوط دولت ملی دکتر مصدق و حاکمیت خفقان شدید در جامعه انجامید.
 
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: با وقوع کودتا، دستگیری رجال سیاسی، انحلال احزاب و تعطیلی بسیاری از نشریات در دستور کار قرار گرفت.
 
نوروزی با یادآوری این مطلب که نقطه تاریک این کودتا این است که با وجود آگاه سازی مصدق از کودتا، او هیچ اقدامی نمی کرد و برخی از این آگاه سازی ها از طریق دکتر غلامحسن صديقي وزير کشور دولت دکتر مصدق در تاريخ 9 مرداد 32 يعني در فاصله‌اي که تقريبا سه هفته تا کودتا مانده است و در تاریخ 22 مرداد 1332 برخي نشريات حزب توده خبر کودتاي قريب الوقوعي را مي‌دهند و اسامي تعدادي را منتشر مي‌کنند که دست‌اندرکار طرح کودتا هستند و چند نفر از نظاميان از جمله "سرهنگ محمد دفتري" نيز در بين اين اسامي بودند
 وی ادامه داد: سرهنگ محمد دفتري که بعدها سرتيپ مي‌شود برادرزاده دکتر مصدق است که يکي از عوامل کودتا برعليه همين دولت بود، اما دکتر مصدق اعتنايي نمي‌کند و بزرگترین اشتباه دکتر مصدق عدم آگاهی از نیت آمریکا و انگلیس و خوشبینی بیش از حد او بود.
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: امام خمینی(ره) در سخنی صریح فرمودند که رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش است و آمریکا شیطان بزرگ است.
 
نوروزی فر یادآور شد: با اندک تأملی در سخنان امام خمینی(ره) مشخص می شود که این سخن امام، سخنی شعاری و تبلیغی نیست بلکه ایشان درباره این هدف گذاری و آرمان خود مبنای عقلانی، قرآنی، فلسفی، تاریخی، و بین المللی داشته است.
 
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: رفتار آمریکا تا به امروز بخصوص حضور در صحنه بین المللی در جنگ جهانی اول، و به صورت فعال تر در جنگ جهانی دوم ، و در ایران بعد از کودتای 28 مرداد نشان داد که نه تنها هیچ خیری از این قدرت استکباری به ما نرسیده بلکه فقط شر، ضرر و نقاط منفی متعددی داشته است و همواره با نقشه های شوم در صدد لکه دار کردن نام اسلام و شیعیان هستند.
 
وی افزود: متأسفانه در سال های اخیر برخی خیال می کنند آمریکا با دادن شعارهای بزک کرده حقوق بشر، ماهیتش تغییر کرده است اما باید توجه داشت که مبانی آن هیچ وقت تغییر نمی کند و رابطه گرگ و میش همچنان باقی خواهد ماند.
 
نوروزی فر خاطر نشان کرد: دشمنی که در سال های قبل و بعد از انقلاب در همه حال به دنبال  از بین بردن عزت و شوکت ایران بوده، و در صدد سوء استفاده از منابع کشور عزیزمان قدم برداشته است، هیچ گاه نمیتواند در عرصه سیاسی و بین المللی بر عهد و پیمان خود بایستد و صادقانه پا به عرصه گذارد و دست دوستی به ایران بدهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها