خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند مطرح کرد

ولایت‌مداری و مردم‌داری از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر

امام جمعه نهاوند گفت: متدین بودن، مقید بودن به نماز، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، مردم‌داری، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود.
کد خبر: ۸۷۳۲۴۳۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع اعضای شورای اداری شهرستان نهاوند اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی است تا هم خدمات دولت گفته شود و هم اگر مطالبات مردمی است مطرح شود و با کمک یکدیگر بر موفقیت‌ها افزوده شود .

وی با بیان اینکه نظام موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران با وجود این همه دشمنی‌ها در حد اعجاز است، افزود: استکبار و کشورهای غربی درصدد هستند تا اجازه پیشرفت را به این نظام و انقلاب ندهند و به بهانه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد تخریب این نظام را داشتند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: با وجود این همه دشمنی، خدمات نظام روز به روز در حال افزایش بوده و پیشرفت‌های قابل توجهی در صحنه‌های مختلف نظام شکل گرفته است .

وی ادامه داد: بعد از انقلاب خدمات بسیار خوبی در کشور ایران انجام شده است و این خدمات علاوه بر امداد خداوندی حاصل تلاش و همت مسئولین و همچنین همکاری مردم است .

مغیثی با اشاره به زندگی شهیدان رجایی و باهنر گفت: از ویژگی‌های این دو شهید گرانقدر متدین بودن، مقید به نماز بودن، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، مردم‌داری، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر در جبهه‌های فرهنگی فعالیت می‌کردند و دلسوز مردم بودند و مردم را جزء کابینه خود می‌دانستند .

امام جمعه نهاونداظهار کرد: اگر امروز نیز دولت‌مردان از راه و روش این شهیدان پیروی کنند و با آن پیش بروند، موفق خواهند بود.

وی عنوان کرد: مهمترین مسئله‌ امروز این است که مسئولین کار خود را به خوبی و برای رضای خدا انجام دهند و زمانی که این امر صورت گیرد آن وقت ارزشی است اما در غیر این صورت ارزشی نبوده و فایده‌ای برای نظام ندارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار