مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان همدان تأکید کرد

ضرورت شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه کارنامه سازمان اوقاف روشن است، گفت: شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات باید مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۸۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمد کاروند در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه یکی از نعمات خداوندی عمر انسان است، اظهار داشت: عمر انسان کوتاه و یک بار به انسان داده می شود.

وی افزود: باید این نعمت عمر در خدمت به مردم باشد و کسی تاسف این نعمت را نمی خورد در حالی که باید حسرت از دست دادن آن را خورد.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه فرصت‌های ما محدود و قلب این عمر، جوانی است، تصریح کرد: خداوند را شاکر هستیم که نعمت خدمت و فرصت را به ما عطا فرموده است.

وی ادامه داد: در زمانی که نظام جمهوری اسلامی پرچمش بر افراشته است و آوازه‌اش به گوش همه مسلمین رسیده است باید در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم.

کاروند ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام اسدپور در زمان تصدی اظهار داشت: وی دارای خصوصیات خوبی از جمله مردم‌داری، دلسوزی برای موقوفات، متعهد و مومن به عمل نیت واقف بودند.

وی ابراز داشت: از حجت‌الاسلام قبادی نیز می‌خواهیم مواردی را پیگیری ویژه کنند و شفافیت در امور را سرلوحه قرار دهند هماهنگونه که در اداره اوقاف بوده و هست.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه کارنامه سازمان اوقاف روشن است، گفت: شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان ملایر تلاش‌های بسیاری می‌شود ولی اطلاع رسانی نمی‌شود، بیان داشت: از علمای بزرگوار نیز می‌خواهیم که با بیان کردن مسائل شرعی برای مردم بتوانند بیشتر جامعه را با این مقوله آشنا کنند.

کاروند با اشاره به اینکه به انتقادات و پیشنهادات باید توجه ویژه‌تری داشته باشیم، گفت: در اولین گام در نیمه دوم سال توزیع لوازم تحریر در بین دانش آموزان کم بضاعت را خواهیم داشت و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار