خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

مسکن مهر تدبیری خوب اما طرحی ناقص بود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی وی با بیان اینکه مسکن مهر تدبیری خوب اما با توجه زیرساخت‌های آماده نشده طرحی ناقص بود، گفت: امروز مشکلات مسکن مهر و تنگنا‌هایی که با آن مواجه است که نگران کننده است.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۸۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در ستاد باز آفرینی پایدار شهری ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر با توجه به جمعیت آن، حاشیه نشینی و سکونتگاههای غیررسمی بسیاری دارد و با توجه به نقشه و آمار ارائه شده جز شهرهایی است که در کشور دارای رتبه است.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر در موضوعات فرهنگی و اجتماعی همواره پیشتاز بوده است، گفت: مردم ملایر در فرهنگ دوستی و تعالی اجتماعی دارای رتبه بود ولی اکنون دست خوش آسیب‌ها می‌شود که طبیعتا متاثر از حاشیه‌نشینی شهری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چند اولویت را فرمودند، افزود: یکی از آنها حاشیه‌نشینی شهری بود و دولت یازدهم نیز توجه جدی به این موضوع دارد و این نوید خوبی است و باید کمک کرد در میدان عمل به یک اتفاق خوش یمنی تبدیل شود .

وی اظهار داشت: ملایر به دو قسمت تبدیل می‌شود یک قسمت کلا حاشیه شهر است که امروز مشکلات مسکن مهر و تنگنا‌هایی که با آن مواجه است که نگران کننده است.

آزادیخواه با بیان اینکه مسکن مهر زیرساخت های لازم را ندارد، گفت: شرایط مهیا نیست، چند روز دیگر مدارس شروع می شود و رفت و آمد در سرما و مباحث مختلف دیگر، زیرساخت‌های هیچ یک فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر تدبیری خوب اما طرحی ناقص بود، خاطرنشان کرد: ۹سرفصل به دکتر ایزدی ارائه داده‌ایم که امیدواریم سروسامان داده شود البته تعدادی از آنها شروع بکار کرده و می خواهیم مابقی نیز اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار