خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر از بنیه‌ای قوی و کارآمد برخوردار است چرا که قدرت هدایت آن بسیار بالا است.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۱۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، نشست مشترک ستادهای امر به معروف و نهی از منکر کبودراهنگ با حضور فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، فرماندار کبودراهنگ، امام جمعه و اعضای ستاد اقامه نماز استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این جلسه با اشاره به قدرت ستاد امربه معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر از بنیه‌ای قوی و کارآمد برخوردار است چراکه قدرت این ستاد در زمینه هدایت بسیار بالا است.

سردار غلامعلی ابوحمزه با بیان اینکه در کبودراهنگ منکرات بسیار ناچیز اتفاق می افتد، افزود: قاچاق کالا و مواد مخدر از جمله معضلاتی است که در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهد و توانمندی بالایی در زمینه امربه معروف و نهی از منکر دارند، بیان کرد: باید به امر به معروف و نهی از منکر در حوزه آموزش و پرورش، دانش‌آموزان، کارکنان مراکز، دانشگاهیان و فرهنگیان توجه شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: درس و بصیرت عاشورایی، از سفارشات مقام معظم رهبری است که باید به صورت دقیق و منظم در میان مردم گسترده شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز با اشاره به اقدامات اجرایی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: 60 شورای امر به معروف در مدارس و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنک تشکیل شده است.

محمود بداغی افزود: برگزاری 24 همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر، فعالیت 11 شورا در اصناف و بازار، 14 شورای امر به معروف و نهی از منکر در بخش شیرین سو و گل‌تپه، 6 کارگاه آموزشی و... از جمله فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوده است.

احسان قنبری فرماندار کبودراهنگ نیز در ادامه با اشاره به اینکه کبودراهنگ از شهرستان‌هایی است که مردمانی ولایتمدار، شهیرپرور و با حیا دارد، گفت: منکرات در این شهرستان به ندرت یافت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات