خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

تقویت قدرت نظامی لازمه برخورد با زیاده خواهی های غرب

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز که غرب از منزوی کردن ایران ناامید شده، به نابودی محور مقاومت و اسلام ناب کمر بسته است.
کد خبر: ۸۷۳۹۶۳۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

طیب ملک پور کار شناس مسائل سیاسی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین صنایع دفاع کشور اظهار کرد: از فرمایشات جدید مقام معظم رهبری باتوجه به اشراف کاملی که بر اوضاع جهانی دارند  اینگونه بر می آید ما در شرایط حساس‌تر و ویژه تری نسبت به گذشته قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد:به نظر می‌رسد دشمن در مرحله جدیدی از اقدامات خود قرار دارد و کار از دیپلماسی و شرایط بازدارندگی و نیز مذاکره گذشته است، استکبار در منزوی کردن و عقب راندن جمهوری اسلامی ناامید شده و به عینه گسترش پیام انقلاب را دیده، اکنون به نابودی محور مقاومت و اسلام ناب کمر بسته است.

این کارشناس توضیح داد: امروز تمام استراتژیست های جهان دو گفتمان، دو قدرت و دو ماهیت جهانی را با همه ید و بیضا در مقابل هم می بینند، یکی در حال افول و یکی در حال صعود؛ همه می‌بینند که غرب در حال افول است لذا در حال دست و پا زدن حاضر به انجام هر کاری برای از رده خارج کردن رقیب می‌باشد.

 وی افزود: در این مرحله حساس برای دفاع از کیان اسلام و مسلمین و ماندن باید سیستم تهاجمی ایران که تمام مظلومان عالم چشم به آن  دارند را تقویت کرد، باید برای روز موعود آماده بود و در صورت تعدی، ضربات سهمگین را بر پیکره ابرقدرت پوشالی وارد آورد.

ملک پور تصریح کرد: برجام فرصت شناخت بیشتر برای برخی بود که تمام برنامه های خود را بر رابطه با امریکا تنظیم کرده بودند و به نوعی شیفته لبخند درنده ای بودند که خون از لب و دندانش می چکد.

وی با اشاره به سخنی از معمار کبیر انقلاب گفت: امام فرمود اگر دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید تعریف دشمن از نظر رهبری هم جایگاهی ندارد مذاکره با نظامی که دستانش بخون جوانان ما رنگین بوده و هنوز دست از توطئه برنداشته قابل قبول نیست.

این کارشناس متذکر شد: کشوری که برای رسیدن به منافع خود حاضر به جنایات و فجایع هر روزه در جهان است جایی برای اخلاق نمی‌گذارد،آمریکا دارای نازلترین درجه بی اخلاقی، چپاول، استثمار وکشتار انسان‌های بی گناه در جهت منافع است که این ابرقدرت همواره مرتکب می شود وطرف مذاکره شدن با این گرگ خون آشام اشتباه است.

ملک پور با نگاهی به بیانات رهبر معظم انقلاب و نظز اکید ایشان در دقت هنگام مذاکره با غربی ها بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از اول به مسئولینی که متولی بودند بارها و با لفظ های متفاوتی هشدار دادند.
ملک پور با بررسی بخشی از بیانات رهبر انقلاب که بر همراهی و همکاری صنعت با دانشگاه ها تاکید داشته اند اذعان کرد: در دنیای امروز دانش بعنوان عامل جهش دهنده در همه حوزه ها خاصه در صنایع نظامی بوده و بطور خاص باید گفت دانش محور و اساس کنونی تعریف قدرت در معادلات جهانی است.

وی افزود:  وقتی تفکر و مغز متعهد و دیندار و غیرتمند ایرانی در اوج توان و استعداد در اختیار دفاع و تهاجم در مقابل دشمن قرار می گیرد پشت استکبار را به لرزه در می‌آورد.

این کارشناس تبیین کرد: تولیدات وابتکارات جوانان ایرانی وقتی در مناسبت های خاص رونمایی می شود دو پیام برای دشمن بهمراه دارد، اول این کشور زنده و رو به جلو است و هرلحظه قدرتمند تر خواهد شد و دوم اینکه هر دست تعرضی را قطع خواهد کرد واجازه تعدی را به هیچ قدرتی نمی‌دهد.

ملک پور کارشناس مسائل سیاسی در پایان اذعان کرد: ایران تنها قدرت حافظ مستضعفان است، اتفاقات نظامی به روز عالمانه هر روز بر امید و دلگرمی مستضعفان می افزاید.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها