خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۳۹۷۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان شمالی به همراه مسئول علمی سپاه اسفراین از کارخانه گلچین فوم اسفراین واقع در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید نمودند.

علی جاجرمی از مدیران کارخانه گلچین فوم درباره این کارخانه گفت: ما از سال ۸۶ کار خود را در ساخت آکاسیو یا همان یونولیت شروع کردیم و الان یک سالی است که در بحث دکوراسیون و ابزار های ساختمانی فعالیت داریم.

وی گفت: در حال حاضر این محصولات که در صنعت تزئینات ساختمان بکار برده می شود در داخل فروش چندانی ندارد و حجم قابل توجهی از این محصولات به کشورهای تاجیکستان، ترکمنستان و افغانستان صادر می شود.

جاجرمی در خصوص کارگران این کارخانه گفت: قبلا حدود ۴۵ نفر در این کارخانه بصورت سه شیفت مشغول به کار بودند ولی در حال حاضر بدلیل پایین آمدن ساخت و ساز این تعداد به شش نفر کاهش یافته است که آن نیز نیمی در هفته کار می کنند.

علی جاجرمی اظهار داشت: یکی از مشکلات کار ما صدور مجوزهای نسنجیده وزارت صنعت و معدن می باشد که هم اکنون تعدادی از این کارخانه ها نیز بطور کامل تعطیل شده اند.

وی افزود: در حال حاضر اگر بخواهیم با ظرفیت سابق کار کنیم باید مسئولین نیز همکار داشته باشند بعنوان نمونه وام هایی است که با درصدهای بالا می دهند، اگر بخواهیم از این تسهیلات استفاده کنیم این خود برای کارخانه یک معضل می شود.

کارخانه گلچین فوم با تولید انواع سقف های تزئینی از جنس فوم پلی استایرن که جاگزین مناسبی برای گچبری سنتی می باشد گام بزرگی را در جهت تزئینات داخل منزل برداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها