خبرهای داغ:
استاندار همدان:

راه توسعه کشور را سد نکنیم/فعالیت 42 شرکت دانش‌بنیان در استان همدان

استاندار همدان گفت: با توجه به هموار شدن راه توسعه در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تعامل دولت و پشتیانی مردم از دولت برای رسیدن به توسعه کشور باید همیشه سعی وتلاش کنیم تا راه توسعه سد نشود.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۲۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در مراسم اختتامیه مسابقات فن آورد همدان بیان داشت: با توجه به علاقه زیاد دکتر ستاری برای کمک به توسعه علمی استان و وجود ظرفیت علمی بسیار در استان همدان تمام نیاز های علمی استان برای به توسعه رسیدن بر آورده خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به این مهم که 42 شرکت دانش بنیان در استان همدان در زمان مدیریت دکتر ستاری فعالیت خود را شروع کرده اند این نشان از حمایت همه جانبه ایشان از نخبگان و توسعه علمی استان دارد.

استاندار همدان افزود: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در دولت و حوزه اقدام و عمل دکتر ستاری و معاونت بهداشت و درمان با توجه به شرایط سخت شروع به کار دولت نشان از عزم بالای دولت برای فعالیت در راستای توسعه کشور دارد.

وی عنوان کرد:با توجه به هموار شدن راه توسعه در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تعامل دولت و پشتیانی مردم از دولت برای رسیدن به توسعه کشور باید همیشه سعی و تلاش کنیم تا راه توسعه سد نشود.

نیکبخت خاطرنشان کرد:باید با حمایت از نخبگان و توانمندان کشور این احساس را در آنها ایجاد کنیم که کشور به نخبگان نیاز دارد و به آنها افتخار می کند تا نخبگان با انگیزه بیشتر برای به توسعه کشور فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات