خبرهای داغ:
در راستای برنامه عقیدتی سیاسی ناحیه گرگان برگزارشد:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گرگان با خانواده سردار شهید محمد تقی صلبی

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گرگان با خانواده سردار شهید محمد تقی صلبی ر راستای برنامه عقیدتی سیاسی ناحیه گرگان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۸۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در این دیدار که همسر و دختر شهید محمد تقی صلبی حضور داشتند حجت الاسلام غفور حاجی نجفی اظهار کرد: شهدا معامله خوبی با خدا کردند و صاحبان واقعی انقلاب نیز شهدا هستند و دنیا با همه گسترده گی اش در نظر آنها کوچک بود.
وی درادامه افزود :هدف از سرکشی ودیدار با خانواده شهدا گرفتن روحیه و اینکه به برکت شهدا بتوانیم با قدرت به دفاع از انقلاب بپردازیم.
همچنین در این مراسم دختر شهید صلبی گفت : پدرم قبل از انقلاب فعالیتهای زیادی را داشت و نقش موثری را در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی ایفا می کرد.
وی همچنین افزود :پدرم هیچ گاه احساس خستگی نمی کرد و با اینکه در عملیات والفجر 8 جانباز شده بود  اما با تمام جراحات باز به جبهه رفت.
دختر شهید صلبی با اشاره به بعضی از خصوصیات شهید صلبی گفت: پدرم از حقوق خودش به اندازه خرجی خانه استفاده می کرد و الباقی آن را به نیازمندان میداد و می گفت اضافی این مبلغ برای من حرام است.
گفتنی است سردار شهید محمد تقی صلبی متولد سال 1327 هجری شمسی در عملیات کربلای 4 در سال 1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمد روحش شاد و یادش گرامی باد.
عکس : محمد زنگوئی
عکس : محمد زنگوئی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار