نماینده مردم بابلسر در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

مسئولان در برخورد با زمین خواران کوتاهی می کنند

نانواکناری گفت: متولیان امر باید با متخلفین زمین خواری در کشور برخورد قانونی کنند اما متأسفانه کوتاهی می کنند و در خواب هستند.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۱۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

ولی الله نانوا کناری نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل زمین خواری در کشور بیان داشت: در بحث منابع طبیعی خلأ های قانونی وجود ندارد بلکه عدم برخورد درست و قاطع مسئولان مربوطه با متخلفین زمین خواری موجب افزایش این معضل در کشور شده است.

وی افزود: معضل زمین خواری در همه مناطق ایران وجود دارد اما در شمال کشور به دلیل محدود بودن زمین ها و علایق بیشتر سودجویان به این مناطق زمین خواری گسترده تری صورت می گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مسئولیت اصلی حفظ اراضی کشور با سازمان جنگل ها و منابع طبیعی است قوه قضائیه نیز باید اقدام عاجلی را در این خصوص صورت دهد ؛ مسئولان محلی، فرمانداران، شورای تأمین شهرستانها، مسئولان استانی و مسئولان امنیتی کشور باید به این موضوع توجه و عنایت ویژه ای داشته باشند تا این معضل را حل و فصل و از گسترش آن جلوگیری کنند.

نانوا کناری در خاتمه تصریح کرد: متولیان امر باید با متخلفین زمین خواری در کشور برخورد قانونی کنند اما متأسفانه کوتاهی می کنند و در خواب هستند به همین دلیل زمین ها مورد تجاوز و تصرف سودجویان قرار می گیرد، در واقع مسئولان با فرار از انجام وظیفه به افزایش این معضل دامن زده اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار