خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان کرد

شهيد «شمسی پور» اسوه و افتخار استان همدان در اخلاق و جوانمردي

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: شهيد «شمسی پور» در رفتار، اخلاق، جوانمردي، پايمردي و ايستادگي و خوشرویی نمونه، اسوه و افتخار استان است.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۹۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در رونمایی از نقاشی دیواری شهید «علیرضا شمسی پور» ضمن بیان عظمت مقام شهید اظهار داشت: شهيد «شمسی پور» نه تنها به شهر همدان بلكه به همه كشور عزت بخشيد.

وی ابراز داشت: شهيد «شمسی پور» در رفتار، اخلاق، جوانمردي، پايمردي و ايستادگي و خوشرویی نمونه، اسوه و افتخار استان است.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: رونمایی از المان شهید «شمسی پور» همزمان با رونمایی از دیوارنگاری ورودی شهر نوبل الزهرا سوریه تقارن دارد.

وی با اشاره به دیوارنگاری ورودی شهر نوبل الزهرا سوریه تصریح کرد: مردم شهر نوبل الزهرا بسیار قدرشناس هستند و به دلیل اینکه شهید «شمسی پور» در آزاد کردن این شهرو برگزاری مسابقات ورزشی چند جانبه زحمات فراوانی کشید و سختی های زیادی را متحمل شد به پاس قدر دانی و زنده نگه داشتن یاد و خاطر این شهید والامقام در ورودی شهر تصویر ایشان را دیوارنگاری کرده‌اند.

رسولی شهردار همدان با اشاره به اهداف رونمایی از المان شهدا اظهار داشت: دیوارنگاری شهدای مدافع حرم همدان از اقدامات اجرایی شهرداری در آینده‌ای نزدیک است.

در پایان این مراسم از طراح وعواملی که دیوارنگاری و المان سازی سردار«شهید شمسی‌پور»را بر عهده داشتند، تقدیر به عمل آمد و همچنین از سوی فرماندهی پایگاه بسیج امیرالمومنین(ع) همدان دفترچه یابود شهدای مدافع حرم به خردسالان حاضر در مراسم اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار