عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

دلسردی دانشجویان نخبه در ظلم بزرگ به بورسیه ها

عباسی گفت: قضیه ظالمانه بورسیه ها جوّ علمی کشور را به سمت بدی تغییر داد و موجب یک دلسردی خاصی در دانشجویان نخبه و شایسته و مراکز آموزشی دانشگاهی جامعه شد.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۱۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

اسد الله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تبعات منفی ماجرای ظالمانه بورسیه ها در کشور اظهار داشت: برخورد سیاسی و ظالمانه برخی دولتمردان با دانشجویان بورسیه شایسته نبود.

وی با اشاره به تأثیرات منفی قضیه بورسیه ها بر روند علمی کشور افزود: قضیه ظالمانه بورسیه ها جوّ علمی کشور را به سمت بدی تغییر داد و موجب یک دلسردی خاصی در دانشجویان نخبه و شایسته و مراکز آموزشی دانشگاهی جامعه شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متأسفانه مقصرین این ماجرا هیچ وقت به اشتباه خود اعتراف نکردند و کسانی که دچار خطای سیاسی رفتاری در این قضیه شدند مورد تشویق نیز قرار گرفتند و حتی مسئولیت هایی هم به آنان داده شد.

این مقام مسئول در خاتمه گفت: در حق دانشجویان بورسیه و همچنین در حق جامعه علمی کشور کوتاهی و اچحاف بزرگی صورت گرفت و مسلماً وقتی این فضای دلسردی در جامعه علمی به وجود بیاید از سطح علمی هم افول خواهیم کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار