خبرهای داغ:
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه همدان خبر داد

اجرای 150 عنوان ویژه برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان همدان

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه انصارالحسین(ع)همدان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان گفت: 150 عنوان برنامه بر اساس روز شمار هفته دفاع مقدس در استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۱۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

وحید خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 36 سالگی هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه امسال با برگزاری برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان افزود: 150 عنوان برنامه بر اساس روز شمار هفته دفاع مقدس در استان همدان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه انصارالحسین(ع)همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته گفت: اولویت برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و تبیین نقش آمریکا از پیروزی انقلاب تا امروز و نقش ولایت فقیه و هدایت های رهبری است.

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس در سال جاری «ما آماده ایم»، است، بیان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اردوهای جهادی، سرکشی از خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، همایش مودت با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و... است.

خادمی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این هفته می‌توان به برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، نشست حلقات صالحین و هیئت منتظران موعود، جشنواره مالک اشتر، یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» و پیاده روی خانوادگی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات