برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم در سپاه شهرکرد

همزمان با دهه امامت و ولایت، مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه برادران در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۴۶۹۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در آغاز این دوره از مسابقات قرآن کریم، گفت: قرآن کریم کتابی آسمانی برای تمامی اعصار است که در هر زمانی تازگی دارد، اسنان‌های مومن نیز برای هدایت در عرصه‌های مختلف زندگی به این کتاب انسان‌ساز نیازمند هستند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی افزود: اگر همه مردم و به ویژه نسل جوان با مفاهیم قرآن آشنا شوند به راحتی تسلیم شیطان نخواهند شد، چرا که فرهنگ اسلام توأم با منطق الهی و انسانی است.

مسئول فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در حاشیه این مراسم، گفت: این مرحله از مسابقات قرآن کریم، با حضور جمع کثیری از کارکنان برادر پایور و وظیفه در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) سپاه شهرکرد با داوری داوران و اساتید برتر شهرستان و با حضور فرماندهان و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار گردید.

سید محمد جزایری، تصریح کرد: نفرات برتر در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات برای رقابت به مرحله استانی اعزام خواهند شد.

وی، در پاین خاطرنشان کرد: برادر پاسدار حامد اروجی، در رشته ترتیل ، برادر پایور غلامرضا نیکوزاده، در رشته حفظ 3 جزء و برادر پایور سیدمحمد جزایری، در رشته اذان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

گفتنی است:‌ برادر وظیفه میلاد صدری، در رشته حفظ 5جزء، برادر وظیفه مرتضی دهقان نژاد، در رشته مفاهیم و برادر وظیفه پویا نیز در رشته اذان موفق به کسب رتبه نخست شدند.

شایان ذکر است: نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآن و اذان،‌ برای شرکت در مسابقات نیمه نهایی به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار