فرمانده سپاه کوهرنگ خبر داد:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با 55عنوان برنامه در کوهرنگ

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری ، گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و انتقال سیره زندگی آنها به جوانان را در راستای مقابله با جنگ نرم دانست.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار کرم نظری در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، که یادآور رشادتها، جان فشانی ها و دلاوریهای جوانان غیور و رشید این مرز و بوم در دفاع از حریم و ناموس کشور عزیزمان ایران بوده است.

نظری افزود: بیش از 55 برنامه محوری با موضوعیت دفاع مقدس از قبیل صبحگاه مشترک، غبارروبی گلزار مطهر شهداء، پیاده روی عمومی، رژه موتوری، برگزاری یادواره شهدای چلگرد و شهرک عشایری، برگزاری نهضت روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی و برنامه های مختلف دیگر در شهرستان کوهرنگ برگزار خواهد شد.

وی، پیرامون تأثیرگذاری برنامه های هفته دفاع مقدس در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از خود شهادت نیست و برگزاری چنین برنامه هایی قطعا یادآور جان فشانی ها و دلاوریهای رزمندگان و شهدای عزیز ما در دوران هشت سال دفاع مقدس است، که باید آن را به نسل جدید انتقال داد.

به گفته فرمانده سپاه کوهرنگ، از این راه می توانیم، مقداری از دین خود را به شهداء ادا کنیم و راه و روش آنها را در زندگی سرمشق خویش قرار دهیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار