خبرهای داغ:

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد همدان در نهاوند

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد همدان در اقدامی خداپسندانه و با نیت کمک به مناطق محروم با سفر به یکی از روستاهای شهرستان نهاوند اردوی جهادی خود را با خدمت‌رسانی به مردم این روستا برگزار کردند.
کد خبر: ۸۷۴۸۷۶۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد همدان در اقدامی خداپسندانه و با نیت کمک به مناطق محروم با سفر به یکی از روستاهای شهرستان نهاوند اردوی جهادی خود را با خدمت‌رسانی به مردم این روستا انجام دادند.

این دانشجویان جهادی با سفر به روستای گره چغا از توابع شهرستان نهاوند یک‌خانه را به‌صورت کامل بنا نهادند و با این کار خود نشان دادند که کار جهادی همچنان ادامه دارد.

دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در دو گروه و مجموعاً 40 نفر بودند که در طول 15 روز به‌صورت شبانه وزی این خانه را از پی‌کنی گرفته تا اتمام کار باهمت والای خود ساختند.

علاوه بر کار عمرانی، این دانشجویان بسیجی درزمینهٔ فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم فعالیت‌های بسیار مؤثری انجام دادند که برگزاری یادواره 5 شهید این روستا ازجمله این اقدامات بود.

مراسم اختتامیه اردوی جهادی دانشگاه آزاد همدان در روستای گره چغا نهاوند با حضور سردار حاج مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان همدان، کریمی فرمانده سپاه نهاوند، جامه بزرگ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان و جمعی از مسئولان محلی در مسجد این روستا برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار