خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جبهه و جنگ در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: افتتاح سه سالن ورزشی و گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جبهه و جنگ در روز 5 مهرماه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی سپاه نهاوند در هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۹۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و باهدف زنده نگه‌داشتن این ایام همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان نهاوند انجام می‌شود.

وی بیان داشت: این همایش با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آن‌ها و با شرکت عموم مردم نهاوند صبح جمعه ساعت 7 از میدان بسیج شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه یکی از اهداف اجرای این برنامه ایجاد نشاط اجتماعی است، افزود: تپه ابوذر نهاوند که گلزار شهدای گمنام این شهرستان در این مکان واقع است، میزبان مراسم قرعه‌کشی و پایانی همایش پیاده‌روی است.

وی اظهار داشت: با همکاری با اداره ورزش و جوانان نهاوند و سایر ادارات شهرستان، جوایز خوبی برای حاضران در این پیاده‌روی در نظر گرفته‌شده است که توسط مسئولان اهدا خواهد شد.

کریمی گفت: خانواده‌ها و کسانی که می‌خواهند در این همایش شرکت کنند برگه‌های قرعه‌کشی را از تربیت‌بدنی سپاه، اداره ورزش و جوانان، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج تهیه کنند.

وی در ادامه به برنامه‌های اجرایی در این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 180 برنامه در شهرستان نهاوند در طول هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: افتتاح سه سالن ورزشی و گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جبهه و جنگ در روز 5 مهرماه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی سپاه نهاوند در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار