خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین (ع)همدان:

یادواره‌های شهدا موجب حفظ روحیه استقلال در عرصه‌های مختلف می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین (ع)همدان یادواره‌های شهدا را موجب حفظ روحیه استقلال در عرصه های سیاست، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبرفرزانه انقلاب است می تواند جامعه ما را در تنگدستی و دارایی حفظ کند.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۳۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی شامگاه پنجشنبه در اولین یادواره شهدای روستای قوش تپه، حفظ و گرامیداشت آرمان‌ها و ارزش‌های کشور را ضروری دانست و بیان داشت: شناخت آرمان‌های شهدا از مهمترین اهداف یادواره شهدا است.

وی با تأکید بر همراهی دو مقوله آرمانگرایی و واقع گرایی ملت‌ها گفت: بعضی از جوامع آرمانگرای مطلق وغالب جوامع نیز واقعیتگرا و دنیانگرهستند، اما بهترین روش همراه بودن این دو دیدگاه است که در جامعه ما این دو دیدگاه جاری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان نداشتن آرمان را عامل بی ثباتی کشورهای غربی دانست و افزود: جامعه ای که آرمان نداشته باشد جامعه بدون ثبات هویتی محسوب شده و همواره فرهنگ آنها در حال دگرگونی و تزلزل است.

وی با بیان اینکه اسلام و شیعه ناب محمدی (ص) به ما آموخته است که آرمانگرا باشیم و به واقعیت‌ها نیز توجه کنیم، اظهار کرد: نجات و تعالی جوامع در گرو حفظ ارزش‌ها و گرامیداشت آرمان‌ها است.

گنجعلی شهدا را دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) دانست و گفت: واقعه کربلا یک پیروزی بزرگ برای امام حسین(ع) و اصحابش به همراه داشت و آن پیروزی در طول تاریخ استمرار دارد زیرا حرارتی که از شهادت این امام بزرگ در قلب شیعیان هست هرگز سرد نمی شود.

وی ادامه داد: آگاه سازی جوانان یکی از دلایل برگزاری یادواره شهدا است بنابراین برای افزایش معرفت و آگاهی جوانان از سیره شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید یادواره‌ها را با قوت و غنای بیشتری برگزار کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان همچنین یادواره های شهدا را موجب استحکام پیوند قلبی بین امت و ولایت فقیه دانست و گفت: حفظ و تقویت روحیه انقلابی ، شهادت طلبی و استکبار ستیزی با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا میسر می‌شود.

وی با تشریح زوایای مختلف دوران دفاع مقدس بیان کرد: وجود اسیر از کشورهای مختلف جهان در ایران نشان از یک جنگ جهانی داشت ، جنگی که دنیایی از استکبار و ظلم در مقابل یک ملت قیام کرده بود اما پیوند و الفت بین امت و رهبری این جنگ را به پیروزی رساند.

گنجعلی همچنین یادواره های شهدا را موجب حفظ روحیه استقلال در عرصه های سیاست، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبرفرزانه انقلاب است می تواند جامعه ما را در تنگدستی و دارایی حفظ کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به رشادتهای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و یادآورشد: اگر شهدای حرم نبودند به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه و همدان برای دفاع از میهن با دشمنان مبارزه می کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)همدان با تأکید بر تبعیت محض از ولایت فقیه گفت: حکومت ولایت فقیه دارای مهندسی اجتماعی است که امروز دشمنان درصدد برهم زدن آن هستند.

وی اظهار کرد: بسیاری از کشورها با یک کودتا و شورش و یا فتنه ازهم پاشیده می شود اما در حکومت اسلامی ایران اگر چه ممکن است فتنه و کودتایی رخ بدهد و خساراتی وارد کند اما مهندسی اجتماعی کشور هرگز از بین نمی رود، لذا دشمن برای فروپاشی این نظم ایجاد فاصله بین امام و امت تلاش می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار