خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: امروز وظیفه همه این است که باید گفتمان انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و با تقویت این گفتمان بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۹۹۱۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، داود گودرزی در یادواره شهدای روستای گوشه بدیع‌الزمان شهرستان نهاوند بیان داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید راه آن‌ها را ادامه دهیم و باید یاد آن‌ها برای همیشه در زندگی ما گرامی داشته شود.

وی بابیان اینکه شهدای ما در دفاع مقدس دنیا را حیرت‌زده کردند، اظهار داشت: شهدا درس‌های بزرگی به ما دادند که باید این درس‌ها و ویژگی‌های شهدا را برای نسل جوان تبیین کنیم و روحیه ظلم‌ستیزی رزمندگان را در خودمان تقویت کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: 8 سال با دست‌خالی با استکبار جهانی جنگیدیم و امروز که در اوج اقتدار و عزت هستیم وظیفه‌داریم پای اهداف و آرمان‌های انقلاب بمانیم.

وی اظهار داشت: مسئولی که برای خود زندگی اشرافی تشکیل داده و حقوق‌های آنچنانی از بیت‌المال دریافت می‌کند، این شخص نمی‌تواند نوکر مردم باشد و درد مردم را درک نخواهد کرد و شایستگی مسئولیت ندارد اما مسئولی که خود را فدای مردم و جامعه می‌کند شایستگی فعالیت دارد که مردم هم باید به این موارد توجه کنند.

گودرزی گفت: دانشجویان بسیجی عهد و پیمانی که با شهدا بسته‌اند این است که مقابل هر مسئولی که خود را نوکر مردم نمی‌داند و راه دیگری را انتخاب کند، می‌ایستند و وظیفه شما جوانان این مملکت است که باید این نگاه را تقویت کنید و گفتمان انقلاب اسلامی را در جامعه پیاده کنید.

وی بابیان اینکه مکتب انقلاب اسلامی پویا و فعال است، اظهار داشت: این مکتب و اندیشه اسلامی و انقلابی آن‌قدر فعال است که می‌تواند یک زندگی خوب را برای مردم ترسیم کند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور افزود: اگر امروز مردم مشکلاتی هم دارند این مشکلات ماحصل رفتار ضدانقلابی بعضی از مسئولینی است که خود را نوکر مردم نمی‌دانند و همان‌هایی هستند که از بیت‌المال برای نفع خودشان استفاده کردند و در بیت‌المال دست بردند و غارت کردند.

* احساس مسئولیت و ازخودگذشتگی از ویژگی‌های شهداست

وی گفت: امروز وظیفه همه این است که باید گفتمان انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و با تقویت این گفتمان بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

گودرزی بیان داشت: مسئولی را که خود را در راه شهدا می‌بیند باید انتخاب کنیم و اگر کسی خارج از این فضا خودش را به گفتمان آمریکایی نزدیک کرد و همه داشته‌های کشور را بر باد داد، اگر چنین شخصی مسئول شد؛ نباید انتظار خدمت و آبادانی از او داشت.

وی افزود: احساس مسئولیت و ازخودگذشتگی از جمله ویژگی‌های شهدا و اولین درسی است که ما باید فرابگیریم و ما اگر بخواهیم امنیت، اقتصاد و فرهنگ جامعه را درست کنیم همگی باید کار و تلاش کنیم و همه باید احساس مسئولیت داشته باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: دومین درسی که باید از شهدا فرابگیریم زندگی شرافتمندانه و همراه باعزت است چون ما مردم ایران اسلامی زندگی زیر چکمه آمریکایی‌ها را برنمی‌تابیم و همواره در مقابل ظلم ایستادگی کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه مردم ایران ملتی عزیز و مقتدر هستند، اظهار داشت: کشورهای اطراف خودمان و کشورهایی که با امریکا مشکل داشتند و رفتند مذاکره کردند را ببینید که چه بلایی بر سر مردم و ناموسشان آمده است.

* حضور بیش از 100 هزار دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی

گودرزی ادامه داد: مردم ایران را هم ببینید که در این سال‌ها مجاهدت کردند و جوانان جانشان را تقدیم کردند و مادران شهدا صبر و تحمل کردند تا وجبی از این خاک به دست دشمن نیفتد که این موضوع پیامی است که باید از یادواره‌های شهدا بگیریم.

وی افزود: درس سومی که باید از شهدا فرابگیریم نوکری و خدمت به مردم است که برگرفته از مکتب اسلام، امام و انقلاب است و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر خدمت به مردم تأکید دارند و همه مسئولان در هر پست و مقامی باید فرامین این عزیزان را نصب العین خود قرار دهند و به مردم خدمت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور در بخش دیگری از سخنانش به اردوهای جهادی دانشجویی اشاره کرد و گفت: این حرکت، بسیار کار پسندیده و خوبی است که جوانان دانشجو در روستاهای مختلف و محروم حضور می‌یابند و به مردم خدمت می‌کنند.

وی افزود: در سراسر کشور بیش از 1300 گروه جهادی فعالیت می‌کنند که هدف این جهادگران بسیجی خدمت به مرد مناطق محروم است و مردم و مسئولان هم برای خدمات بهتر و بیشتر باید با این دانشجویان همکاری داشته باشند.

گودرزی اظهار داشت: بیش از 100 هزار دانشجوی بسیجی در کل کشور در اردوهای جهادی حضور دارند که برای کار بیشتر، همه باید پای‌کار بیایند چون به‌تنهایی نمی‌شود کارکرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات