خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت : کانون خانواده امروز سرنوشت ساز است وهمه پیروزی‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران حاصل شده به برکت وجود خانواده است.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در سومین روز از هفته دفاع مقدس در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این مراسم حضور همه سنین به چشم می‌خورد و مطمئناً دشمن حضور شما را رصد می‌کند و آن را در محاسبه خود می گنجاند که همه در صحنه حضور دارند.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه سردار شهید «حاج حسین همدانی» به عنوان محور شهدای مدافع حرم بیان داشت: ما امنیت خود را مدیون خون شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم و امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: در تقویم ملی سومین روز از هفته دفاع مقدس روز «معنویت، وحدت ملی، خانواده » نامگذاری شده است.

وی در بیان دلیل این نامگذاری تصریح کرد: یک رابطه عمیق بین معنویت، وحدت و خانواده وجود دارد که همه آنها در گرو سلامت خانواده است.

ظفری اضافه کرد: کانون خانواده امروز سرنوشت ساز است و همه پیروزی هایی که در جمهوری اسلامی ایران حاصل شده به برکت وجود خانواده است.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از شهدا به اهمیت وجود خانواده سالم پرداخت و تصریح کرد: امروز جوانان ما ارتباط کمتری با خانواده که محور اصلی تربیت استريال دارند و این آسیب اجتماعی است و باید ارتباط بین فرزندان و پدر و مادر در خانواده ها تقویت شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به تفرقه افکنی‌های دشمن یادآور شد: امروز دشمن به دنبال شکاف است و همانند گرگ، اول تفرقه ایجاد می کند وسپس ارتباط بین زن و مرد در خانه و رفتار پدر و مادر با فرزندان را می شکافد تا به اهداف خود برسد که متاسفانه شاهد آثار آن در جامعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پدر و مادرها به عنوان محور اصلی خانواده که از پیچ و تاب تاریخی گذر می کنند باید در برابر این تفرقه‌های دشمن بیاستند و ارتباط های سالم و قوی در خانواده ایجاد کنند و مسیر درست و راه سعادت را پیش روی جوانان قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات