خبرهای داغ:

اقدامات اولیه برای بازسازی واقعه غدیر در شهرستان فاروج

معاونت اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت فاروج با استعداد بیش از 250 نفر از گروه های هنری و سربازان ناحیه و عموم مردم برای بازسازی واقعه غدیر در شهرستان فاروج آماده شدند.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۹۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: در باز سازی واقعه غدیر مسئول اردویی و گردشگری ناحیه  وحید هوشنگی بیان داشت: اداراتی  همچون جهاد کشاوری و اداره برق و منابع طبیعی و شورای شهر و شهرداری شهرستان و راه و شهر سازی فرمانداری و امام جمعه محترم شهرستان فاروج و دیگر ادرات در بازسازی این واقعه مبارک به ما کمک  نمودند.

  ایشان در ادامه بیان داشت: 166 نفطه در ایران بزرگ اسلامی این واقعه را باز سازی می کنند که در استان بزرگ و سر سبز خراسان شمالی نیز در دو نقطه( شهرستان فاروج  و  شهر جاجرم )  برگزار می گردد این واقعه در روز سه شنبه 95/06/30 و ساعت 9 صبح در کنار گلزار شهداء گمنام شهرستان فاروج برگزار می شود .

 هوشنگی درانتها افزود: به نقل پیامبر اعظم (ص) : ولایت علی (ع) و لایت خداست دوست داشتن او عبادت خداست ، پیروی کردن از او واجب اللهی است  ،  پس ما باید بنا بر دستور پیامبر بزرگ رحمت   را با گوش جان قبول و بپذیریم و در این باز سازی بزرگ  با هر چه توان داریم و با همه قوای خود به کار ببندیم تا شرمنده خدا و پیامبر اکرم (ص) و امام بزرگوارمان علی ابن ابی طالب  (ص)  نشویم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها