خبرهای داغ:
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

فرهنگ و ایثار و شهادت باید در نسل امروز نهادینه و پررنگ شود

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه فرهنگ و ایثار و شهادت باید در نسل امروز نهادینه و پررنگ شود، گفت: در حال حاضر رقابت بین دانش‌آموزان ترویج و تبلیغ می‌شود که این مهم سبب از یاد رفتن روحیه رفاقت می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۹۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدحسین کفراشی امروز در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس در هنرستان دخترانه شهید چمران همدان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را برای تحویل دادن دانش‌آموزانی متعهد و متخصص به جامعه بکار می‌گیرد، اظهار داشت: قشر معلم در جامعه ما ایثارگر هستند و برای تربیت دانش‌آموزان نهایت از خودگذشتگی را دارند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از معلمان در راه آموزش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان جان خود را هم فدا می‌کنند، افزود: معلمانی نیز هستند که اعضای خود را به دانش‌آموزان اهدا می‌کنند و این موارد ایثارگری همواره دیده می‌شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وجود 5 هزار معلم شهید در بدنه وزارت آموزش و پرورش سبب افتخار ما است، بیان کرد: تعداد 145 هزار از فرزندان شهدا در بدنه وزارتخانه مشغول به فعالیت هستند و از این طریق فرهنگ ایثار و شهادت ترویج می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ و ایثار و شهادت باید در نسل امروز نهادینه و پررنگ شود، گفت: در حال حاضر رقابت بین دانش‌آموزان ترویج و تبلیغ می‌شود که این مهم سبب از یاد رفتن روحیه رفاقت می‌شود.

کفراشی با تأکید بر امر ترویج فرهنگ ایثار در بین دانش‌آموزان عنوان کرد: با ترویج درست و صحیح روحیه ایثار و رفاقت باید از رقابت‌های بیهوده بین دانش‌آموزان جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار