خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان استان همدان عنوان کرد

استحاله کار و شعر هیئت‌های مذهبی توسط دشمنان

رئیس سازمان بسیج مداحان استان همدان با تأکید بر حفظ ارزش‌ها گفت: دشمن کار و شعر هیئت‌های مذهبی را استحاله و برنامه‌ریزی می‌کند که ما از آن بی‌خبر هستیم.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۲۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی روشن‌روان شامگاه شنبه در هفتمین همایش سراسری روز قشر و تجلیل از مداحان شهید و ایثارگر مدافع حرم و دفاع مقدس در همدان با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج مداحان استان همدان عنوان کرد: جامعه امروز نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: از سال 91 که به بسیج مداحان آمدم مقارن با رجعت شهید سیدرضا حسینی درافشان شد و از همان سال تلاش کردیم که این شهید بزرگوار به عنوان شهید شاخص کشوری معرفی شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان همدان گفت: از ابتدای کار برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این همایش از برکات معنوی و فیوضات این شهید برخوردار بودیم.

وی با تأکید بر حفظ ارزش‌ها خاطرنشان کرد: دشمن کار و شعر هیئت‌های مذهبی را استحاله و برنامه‌ریزی می‌کند که ما از آن بی‌خبر هستیم.

سیدمحمد حسینی درافشان فرزند شهید حسینی نیز در ادامه به بیان خاطراتی از پدر شهیدش پرداخت.

همچنین استاد حاج عباس‌دلجو پیشکسوت مداحی و ستایشگری اهل بیت(ع) در خصوص پرورش مرثیه توضیح مختصری داد و دکتر شهبازی دارای مدرک بین المللی صوت و حنجره از مداحانی که مشکل صوت داشتند تست حنجره گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار