خبرهای داغ:
در مسجد جامع شهرستان گرگان برگزارشد:

اولین یادواره شهدای محراب

حجت الاسلام داوری ما بنا نداریم با دشمن بخندیم و ما نمی‎خواهیم برای دشمن خنده آرامش بخش داشته باشیم و ما در هشت سال دفاع مقدس سینه در برابر دشمن سپر کردیم.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۴۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام عبدالنبی داوری در اولین یادواره شهدای محراب که در مسجد جامع شهرستان گرگان برگزار شد اظهار کرد : استکبار برای رسیدن به مقاصد خود همیشه دنبال چهار شاخصه دولت سازی، مکتب سازی، ملت سازی و فرهنگ‎سازی بوده است و برای رسیدن به این چهار شاخص از تنبیه، تهدید، تحریم استفاده می‎کند تا بتواند به مقاصد شوم خود برسد.
وی درادامه با اشاره به این چهار شاخصه گفت :در هنگام شروع جنگ دشمن در دولت‎سازی موفق شده بود و بنی‎صدر را به عنوان سرمایه‎ اصلی برای رسیدن به اهداف خودش با تکیه به آرای مردم پذیرفته بود و بنی‎صدر نیز به دنبال این بود که آنچه دشمن به او دیکته می‎کند را انجام دهد.
حجت الاسلام داوری همچنین با بیان اینکه دشمن بعد از دولت‎سازی تنبیه و جنگ تحمیلی را برای ملت ایران در نظر گرفته بود، افزود: دشمن تصور می‎کرد می‎تواند در  مدت کوتاهی عمر انقلاب اسلامی را پایان دهد و در این راستا امکانات سخت‎افزاری و نرم‎افزاری زیادی را در اختیار صدام قرار داد تا صدام توان جنگ با ما را داشته باشد.
حجت الاسلام داوری با مقایسه افراد در دفاع مقدس و بعد از آن گفت : در دفاع مقدس شخصیت‎های علمی و با بصیرت داشتیم در حیات علمی آنها تقوا، ترس از خدا و شجاعت وجود داشت و در حرکت‎های میدانی به عنوان تابعیت از حضرت اما در دستور او خود را قرار دادند اما در فتنه 88 همین بنی صدر خائن اذعان می دارد که بعد از فرار از ایران با تنها شخصیتی که قطع رابطه نکردم اقای موسوی بود و این جریان تکذیب نمی‎شود.
مسئول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به عملیات شکست حصر آبادان ابراز داشت: حصر آبادان سیلی به صورت صدام بود که صدای سیلی آن را دنیا شنید و در این عملیات ایران ثابت کرد نمی‎شود با فولاد در برابر اعتقادات ایستاد.
وی اضافه کرد :سران کشورهای عربی  بعد از شکست حصر آبادان دچار استرس شدند .
داوری تصریح کرد :ما بنا نداریم با دشمن بخندیم و ما نمی‎خواهیم برای دشمن خنده آرامش بخش داشته باشیم و ما در هشت سال دفاع مقدس سینه در برابر دشمن سپر کردیم.
این رزمنده دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود گفت : بعد از این عملیات ها در جنگ تحمیلی دشمن به این نتیجه رسید که تهاجم باید ناتو فرهنگی و شبیخون فرهنگی باشد بدون اینکه ترکشی در بدن ما باشد در اعتقادات رسوخ کند و اگر ما مثل شهدا فکر نکنیم مثل بازرگان و موسوی و بنی‎صدر فکر می‎کنیم .
وی در پایان با بیان اینکه ولایت فقیه استمرار ولایت انبیا است خاطر نشان کرد :اگر ما می‎خواهیم در راه شهدا باشیم باید با ولایت و با شهادت زندگی کنیم و اگر این گونه زندگی کردیم می‎توانیم بگوئیم که راه شهدا را ادامه دادیم.
عکس : خبرنگار افتخاری بسیج امیر رضا اقبال
عکس : خبرنگار افتخاری بسیج امیر رضا اقبال
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها