رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سراب:
خبرگزاری بسیج: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سراب با تاکید بر اینکه دفاع مقدس هنوز جریان دارد، گفت: امروزه جنگ در یمن، سوریه و عراق و همچنین جنگ نرم، روی دیگر دوران دفاع مقدس بوده و در امتداد آن است.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۵۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عزالدین تقی‌زاده با بیان اینکه هدف اصلی در جنگ سردی که امروز جریان دارد مربوط به نظام خانواده است، افزود: دشمن در تلاش برای سست کردن بنیان این نظام است که با توجه به آمار طلاق، تا حدودی نیز توانسته در این راستا موفق عمل کند.
وی با هشدار به اینکه آمار طلاق در جامعه نگران کننده بوده و زنگ خطر است، اظهار داشت: این آسیب اجتماعی همه بخش‌های موجود در جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نیاز است که در این خصوص تلاش زیادی انجام گیرد.
حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان داشت: در جنگ نرم، نیروی نظامی کارکردی نداشته و نیاز است که کارشناسان، عالمان، خانواده و... وارد عمل شده و در برابر هجمه‌های فرهنگی، اخلاقی و... مقاومت کنند.
وی خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز همانند نهادهای دیگر جامعه، در جهت تبیین گفتمان دفاع مقدس وظیفه دارد، از این رو باید در جامعه اهداف و مسیر دفاع مقدس را برای جوانان بیان کرده و در این راستا تلاش کند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سراب در خصوص ویژه برنامه‌های اداره اوقاف برای هفته دفاع مقدس، غباروبی مزار شهدا و امام‌زاده بزرگ(ع) سراب و برگزاری ویژه برنامه‌ «گفتمان انقلاب و دفاع مقدس» در امام‌زاده بزرگ(ع) سراب را از جمله این برنامه ها برشمرد.
وی یادآوری کرد: پنجم مهرماه نیز به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس همایشی برای هیئت امنا، خادمان، مداحان و ذاکران اهل‌بیت برگزار میشود که یک جنبه‌ آن به منظور تبیین حمایت از جبهه‌ی مقاومت بوده و صیانت از موقوفات و همچنین استقبال از ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) نیز از دیگر اهداف این همایش است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سراب اظهار کرد: در راستای صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین برای حمایت از جبهه‌ مقاومت، مکانی را برای «ستاد حمایت از رزمندگان مدافعان حرم» اختصاص داده‌ایم.

ارسال نظرات