خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد

راه‌اندازی 2 خانه عالم در 2 روستای بخش شیرین‌سو

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: تجهیز خانه عالم در اکثر روستاها راه اندازی شده و ساخت 2 خانه عالم در دو روستای بخش نیزاز برنامه ها می باشد.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام حسین علی قمری‌نیا در جلسه شورای اداری بخش شیرین‌سو بیان دشت: خانه های عالم در اکثر روستاها راه‌اندازی و تجهیز شده و امسال نیز ساخت حداقل دو مورد خانه عالم در دو روستای بخش در برنامه است.

وی با اشاره به راه‌اندازی حوزه علمیه شهرستان کبودراهنگ افزود: دهیاران و شوراها در بین جوانان و نوجوانان بخش تبلیغ کنند تا برای ثبت نام در این مرکز اقدام کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت: در ماه‌های محرم و صفر به همه روستاها روحانی اعزام می شود.

بخشدار شیرین‌سو نیز با اشاره به آغاز سر شماری از سوم تا 25 مهر ماه گفت: دهیاران و شوراها در میان مردم اطلاع رسانی کنند تا آمار دقیق و درست به مامورین بدهند و همکاری لازم را داشته باشند.

سید ایوب موسوی افزود: حضور مردم بخش در مساجد و امامزاده‌ها در ماه های محرم و صفر و دیگر ماه های سال بی‌نظیر است.

فرمانده پلیس راه کبودراهنگ گفت: در بحث تصادفات نسبت به سال قبل رشد داشتیم که اکثراً از تصادفات بومی بوده و افراد باید بیشتر به قوانین راهنمایی توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند.

سرهنگ مهدی شریفی تصریح کرد: نقاط حادثه خیز مسیر شناسایی شده و در برنامه اصلاح است و در اکثر مسیرهای مواصلاتی تابلوهای علایم راهنمایی و سرعت گیر نصب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات