اقبال شاکری در گفتگو با«بسیج»:

پارکینگ های خصوصی تعرض به منافع عمومی جامعه است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی تهران در خصوص پارکینگ های خصوصی در مقابل ادارات و منازل گفت: این اقدام کاملاً غیر قانونی و تعرض به منافع عمومی مردم جامعه است.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۵۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در خصوص پارکینگ های خصوصی در مقابل ادارات، منازل و مغازه ها و مشکلات ناشی از آن برای مردم اظهار داشت: این اقدام کاملاً غیر قانونی بوده و در حقیقت تعرض به منافع عمومی مردم جامعه است.

وی افزود: برای پارک خودورها پارکینگ های کنار خیابان به نام پارکینگ حاشیه ای است که خط کشی شده هستند و یا پارکبان دارند و یا سیستم مکانیزه پارکینگ را داریم به غیر از این موارد چیز دیگری به عنوان پارکینگ وجود ندارد.

شاکری بستن کوچه های فرعی، زنجیر کشیدن مقابل ساختمان ها، پارک دائمی خودروهای شخصی در محله های سطح شهر را اقدامی غیرقانونی و تعرض به اموال عمومی دانست و خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی ادارات، واحدها و سازمان ها این اقدامات را انجام داده اند و حتی بعضی مناطق کوچه ها را بسته و برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم برخورد با این اقدامات خلاف قانون عنوان کرد: ستاد سدّ معبر شهرداری ها و پلیس راهور باید با این قضیه برخورد کنند و جلوی این اقدامات خلاف قانون را بگیرند تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار