خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی استان همدان خبر داد

بهره‌برداری از 39 طرح به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در همدان

رئیس بسیج سازندگی استان همدان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 25 طرح اقتصاد مقاومتی و 14 پروژه عمرانی در استان همدان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۳۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهرام صادقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این هفته در بسیج سازندگی افتتاح طرح‌های اقتصادی است.

وی از بهره‌برداری 25 طرح اقتصاد مقاومتی در استان همدان خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های کشاورزی، صنعتی و تولیدی است که نمونه آن‌ها زنبورداری، صنایع‌دستی، پرورش قارچ و ماهی است.

رئیس بسیج سازندگی استان همدان همچنین از بهره‌برداری طرح‌های عمرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تعداد این طرح‌ها نیز 14 واحد است که شامل ازجمله این طرح‌ها خانه عالم، خانه بهداشت، خانه نیازمند و مسجد است.

وی همچنین از بهره‌برداری سه سالن ورزشی در این هفته خبر داد و گفت: 14 پایگاه مقاومت بسیج نیز توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه امسال نیز در خصوص اردوهای جهادی بیش از 25 هزار نفر روز به مناطق مختلف استان همدان اعزام شدند که این افرا بیشتر از قشر بسیج طلاب، دانشجو، جامعه پزشکی و دانش‌آموز بودند.

وی با به این اینکه با اجرای طرح‌های مختلف بسیجی سازندگی یک هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود که این میزان اشتغال‌زایی با اختصاص 15.5 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی باشد که 5.5 میلیارد تومان آن پرداخت شده و امیدواریم این اعتبارات تا پایان سال محقق شود.

رئیس بسیج سازندگی استان همدان با اشاره ب نظارت‌های مستمر در قبل، در حین و اجرای طرح، گفت: تسهیلات به‌صورت مرحله واگذار می‌شود و بعد از مقدمات کار آماده شد تمام تسهیلات را به متقاضی پرداخت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به دلیل نظارت‌های کم حدود 5 درصد از طرح‌ها اجرا نمی‌شد که امسال باقوت بیشتری نظارت‌های را انجام می‌دهیم و بیش از 99 درصد به اجرای طرح‌ها به‌صورت مستمر تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات