خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فیش‌های حقوقی نجومی و با انتقاد از عملکرد دولت در این زمینه گفت: صاحبان فیش‌های حقوقی نجومی خائن به خون شهدا هستند و باید با آنها قاطع و جدی برخورد شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۸۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکبودراهنگ، سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای روستای سرخاب کبودراهنگ اظهار داشت: جامعه امروز بیش از هر زمن دیگری نیازمند اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه واقعیت‌های دفاع مقدس باید برای نسل جوان بازگو شود، گفت: نباید در بازگویی دفاع مقدس و دستاوردهای آن کم کاری کنیم.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه برخی می‌گویند ما نیازی به نیروی نظامی و سپاه نداریم، ابراز داشت: کسانی که در زمان جنگ مشغول خوشگذرانی در بالای شهر تهران بودند امروز با امنیت مردم بازی می‌کنند و می‌گویند نیازی به نیروی نظامی نداریم.

وی با اشاره به فیش‌های حقوقی نجومی و با انتقاد از عملکرد دولت در این زمینه تصریح کرد: صاحبان فیش‌های حقوقی نجومی خائن به خون شهدا هستند و باید با آنها قاطع و جدی برخورد شود.

اهوازیان با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی در شب عاشورا عنوان کرد: پیگیری‌های بسیاری در خصوص موکول کردن زمان برگزاری مسابقه به وقتی دیگر انجام شد اما به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیگیری‌ها به نتیجه نرسید مقرر شد موکب‌هایی با همت هیأت‌های مذهبی در اطراف ورزشگاه برپا شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای نیز برای این شب تدارک دیده شده که در موکب‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزری آزمون استخدامی در ایام اربعین حسینی و انتقاد از این امر عنوان کرد: برگزاری این آزمون دیگر به دست فیفا نیست، اما جای سوال است که چرا در ایام اربعین برگزار می‌شود در صورتی که دست خود دولت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات