جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران:

امنیت امروز کشور به برکت خون پاک شهدای مدافع حرم است

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امنیت امروز کشور و حفظ ارزش‌ها به برکت خون پاک شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۳۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عبدالله عراقی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید «محمدرضا زارع الوانی» در مسجد مهدیه همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم به ویژه سردار شهید «حاج حسین همدانی» که جزء اولین شهدای همدان است، اظهار داشت: شهید «زارع الوانی» فرمانده گردان صابرین نیروی زمینی و شهید «زبرجدی» از فدائیان و مدافعان حرم آل الله(ع) برای حفظ ارزش‌ها به شهادت رسیدند و امروز ما نیز به مدافعان حرم اهل بیت(ع) افتخار می کنیم که از ارزش ها دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن شب اول ماه محرم، عنوان کرد: سال گذشته ما بر اساس فرمانی که مقام معظم رهبری دادند به جبهه سوریه و حلب ورود پیدا کردیم و برای اولین بار بود که به صورت گسترده نیروهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه حضور یافتند و اهداف بلندی را دنبال کردند.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران ابراز داشت: در جبهه حلب شهید «زاارع الوانی» رشادت‌های بسیاری را از خود نشان داد.

وی ادامه داد: وقتی عشق به امام حسین(ع) و اذن به ولایت بود دیدیم که چگونه شهید «زارع الوانی» به آرزوی خود یعنی شهادت دست یافت.

عراقی تصریح کرد: یکی از آموزه‌های دینی ما این است که هر گاه به سلاح متکی شدیم نتوانستیم کاری از پیش ببریم، اما وقتی توکل بر خدا کردیم و خودمان را ندیدیم آن زمان خداوند نصرت و الطاف خفیه خود را نصیب نیروها می‌کند.

وی ابراز داشت: شهید «محمدرضا زارع الوانی» چهره ای آرام و بشاش و شجاع و عمقی به اندازه اقیانوس داشت و مانند مردان مؤمن که صادقانه با خدا عهد و پیمان می بندند به عهدش وفا کرد.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: این مجلس، مجلس عبرت است و همه اقشار به احترام این شهید آمده اند چون این شهید امنیت و آرامش را به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز جامعه ما در امنیت به سر می برد مدیون خون پاک شهدای مدافع حرم است، با اشاره به حدیث امام علی(ع) تأکید کرد: دو نعمت است که ارزش آن ناشناخته است یکی سلامتی و دیگری امنیت است.

عراقی با اشاره به اینکه قدر امنیت را آنهایی می دانند که آن را از دست داده اند، گفت: قدر امنیت را ما در سوریه دیدیم که مردم از ترس لوازم‌ها را جا گذاشتند.

وی اظهار داشت: وقتی امنیت نباشد چیزی نمی ماند، امید شکل نمی گیرد و توسعه ای ایجاد نمی شود.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران یادآور شد: امروز ما در کشورمان سربلند هستیم و حفظ ارزش‌هایمان به برکت خون پاک شهدایی است که در دامن مادرانشان پرورش یافتند و هر جا که اذن ولایت و رهبری باشد برای ما تفاوتی ندارد که در کجا بجنگیم ولی شهدا راه خودشان را پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: راهی را که شهدای مدافع حرم انتخاب کرده‌اند همان راه سیدالشهدا(ع) است و ما هم ادامه‌دهنده راهشان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار