فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تأکید کرد
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش بی بدیل و حساس مداحان گفت: پیام عاشورا باید به خوبی در اختیار مردم قرار داده شود.
کد خبر: ۸۷۵۶۴۳۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در اولین نشست فرهنگ یاران پاسدار و مداح که در اولین روز از ماه محرم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) اظهار داشت: شیعیان باید در بحث ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محبت، مودت و اطاعت داشته باشند.

وی افزود: اما متاسفانه دیده می شود محبت و مودت وجود دارد اما اطاعت نیست در حالی که اگر انسان اطاعت داشته باشد مودت و محبت نیز به دنبال خود دارد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به نقش مداحان و شاعران در مرثیه اهل‌بیت(ع) افزود: نقش شما نقش بی بدیل و حساسی است و تجلی یک پاسدار اسوه در مراسمات خواهید بود بنابراین باید تلاش شود بحث اطاعت از ولی پررنگ‌تر دیده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای از مداحان فقط به دنبال گریاندن مردم هستند بدون اینکه شعور و بصیرت را در بحث اهداف ابا عبد الله الحسین(ع) برای مردم تشریح کنند .

ابوحمزه اضافه کرد: شاعر و مداح در کشور کم نداریم اما ماهیت و محتوی در مراسمات و جلسات باید مورد نظارت قرار داده شود و پیام عاشورا به خوبی در اختیار مردم قرار داده شود.

وی با بیان اینکه عاشورا هم درس است، هم عبرت و هم اخلاق گفت: اما آنچه که مهم است عبرت‌های عاشورا است که باید به آنها توجه شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات