مسعود بصیری در نشست صمیمانه با بانوان خبرنگار:

مسئولان ارشاد نماینده خبرنگاران در میان دولتی ها باشند

مسئول بسیج سازمان رسانه گفت: این همه شعار می دهیم و از عدالت حرف می زنیم ولی ارشاد هنوز نتوانسته بیمه خبرنگاران را درست کند خبرنگاران از حداقل حقوق برخوردارند.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۵۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود بصیری مسئول بسیج سازمان رسانه صبح امروز در نشست صمیمانه با بانوان خبرنگار که در پاتوق خبر برگزار شد گفت: خبرنگاران خبررسانان مظلومی هستند که کسی در مورد آنها خبری نمی دهد و به وضعیت آنها رسیدگی نمی کند.

وی افزود: خبرنگاران متاسفانه مجمع صنفی قدرتمندی که از آنها دفاع کند ندارند، بانوان خبرنگار در حوزه خبر چیزی از آقایان کم ندارند بلکه بعضا از آقایان هم پیش هستند و این به خاطر عطوفت و حس نوع دوستی است که در آنها بیشتر می باشد و در دعواهای حزبی کمتر وارد می شوند.

بصیری اظهار داشت: حضرت زینب (س) وظیفه داشت عاشورا را که یک جریان برنامه ریزی شده بود امتداد دهد و امروز هم بزرگترین وظیفه برای تربیت نسل جوان و آینده کشور بر عهده خانم ها است و بانوان می توانند امتداد دهنده راه حضرت زینب (س) برای ادامه سبک زندگی عاشورایی باشند.

مسئول بسیج سازمان رسانه تصریح کرد: این همه شعار می دهیم و از عدالت حرف می زنیم ولی ارشاد هنوز نتوانسته بیمه خبرنگاران را درست کند خبرنگاران از حداقل حقوق برخوردارند از وزارت ارشاد درخواست می کنیم به وضعیت خبرنگاران رسیدگی کند چرا امروز خبرنگاران باید نگران معیشت و بیمه خود باشند؟

بصیری گفت: در برنامه ششم توسعه یک جمله هم در مورد خبرنگاران وجود ندارد اصلا انگار در کشور ما خبرنگاران هیچ متولی ای ندارند، خبرنگاران پیگیر مشکلات همه اقشار جامعه هستند ولی هیچ کس مشکلات آنها را پیگیری نمی کند مسئولان ارشاد باید نماینده خبرنگاران در میان دولت باشند نه نماینده دولت در میان خبرنگاران، ما باید بنیان های صنفی خود را تقویت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار