خبرهای داغ:

عیادت کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق از بیماران مرکز توانبخشی قائم شاهرود+عکس

معاونین فنی و مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق به همراه رییس روابط عمومی و جمعی از همکاران خود ضمن حضور در مرکز توانبخشی «قائم» روستای قلعه نو خالصه شاهرود، از سالمندان و بیماران اعصاب و روان این مرکز عیادت کردند.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۰۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سیدوحید سیدموسوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدید کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق از بیماران مرکز توانبخشی قائم شاهرود گفت: همکاران ما در فضایی غیررسمی و صمیمی ضمن گفتگو با مسئولان و بیماران حاضر در این مرکز، از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های این قشر از جامعه قرار گرفتند.

رییس روابط عمومی منطقه شمالشرق اضافه کرد: دیدار همکاران ما از این مرکز توانبخشی، یک دیدار نمادین بود تا بار دیگر یادآوری کنیم که با حضور در این مراکز و عیادت از این قشر جامعه، می‌توانیم نیازهای عاطفی آنها را برطرف کنیم.

وی این شعر سعدی که می‌فرماید "بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار، تو کز محنت دیگران بی‌غمی، نشاید که نامت نهند آدمی" را نیاز امروز جامعه ما دانست و تصریح کرد: به نمایندگی از مدیر و مسئولان این منطقه از همه همکاران خیرمان که همواره در کمک به نیازمندان پیش قدم هستند، قدردانی می‌کنم.

سیدموسوی اساس مکتب تشیع را اخلاق، ادب، محبت و نوع دوستی دانست تاکید کرد: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی (که امروزه در برنامه‌های روابط عمومی بصورت وسیع دیده می‌شود) بویژه در قبال نیازمندان، دارای اهمیت زیادی است و افرادی که دچار آسیب شده‌اند، نباید احساس کنند که دیگر اعضای جامعه نسبت به آنها بی‌تفاوت هستند.

رییس روابط عمومی منطقه شمالشرق خاطر نشان کرد: استفاده از آموزه‌های اهل بیت(ع) به ویژه حضرت اباعبدا... الحسین(ع) ایجاب می‌کند که نسبت به محیط پیرامون خود به خصوص آسیب دیدگان و اقشار ضعیف حساس باشیم و در حد توان نسبت به آنها دستگیری کنیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها