مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد

کسب 400 عنوان قهرمانی کشور ره‌آورد تلاش قهرمانان استان همدان

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان از کسب 400 عنوان قهرمانی کشور و 25 عنوان فراملی در 6 ماهه نخست سال جاری به همت تلاش قهرمانان استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۲۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رسول منعم امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ضمن تبریک 26 مهر، روز تربیت بدنی اظهار داشت: ورزش استان در سال گذشته و سال جاری علی رغم مسائل و مشکلات و تنگناهای مالی سال پرباری را به لطف تلاش و کوشش زحمتکشان ورزش داشته است.

وی افزود: نمونه بارز آن حضور 5 نماینده ارزنده استان در کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک 2016 برزیل بود که حضور شایسته‌ای را داشتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه کسب 900 عنوان کشوری، 90 عنوان ملی، جهانی و آسیایی از دیگر توفیقات ورزش استان همدان در سال 94 است، تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری نیز با تلاشی که انجام گرفت دعوت از 250 نفر از قهرمانان در اردوهای تیم ملی و عضویت 60 نفر در تیم‌های ملی است.

منعم از کسب 400 عنوان قهرمانی کشور و کسب 25 عنوان فراملی خبر داد و گفت: این امر ره‌آورد تلاش قهرمانان ارزنده استان و شهرستان های تابع از برنامه های برون مرزی بود.

وی با بیان اینکه در کناراینتوفیقات می‌توان به حضور معنوی و اخلاق‌مدار قهرمانان در عرصه رقابت‌های بین المللی اشاره کرد، بیان داشت: نمونه بارز آن خانم خدابنده لو بود که به عنوان مربی تیراندازی از استان همدان حضور پیدا کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این بانوی بزرگوار که با پوشش اسلامی و حجاب کامل در پیشانی کاروان المپیک ایران خوش درخشید، گفت: این امر اتفاق نمی افتاد مگر به لطف و عنایت جامعه ورزش ما و دست اندکاران و قهرمانان و ارادتی که به شهدای عزیز داشته و دارند.

وی ادامه داد: یکی از شهرستان‌های فعال در عرصه ورزش شهرستان ملایر است که سال جاری شاهد موفقیت‌های پی در پی این شهرستان در عرصه های مختلف به ویژه مسائل معنوی بودیم.

منعم ضمن تقدیر از زحمات ارزنده مهدی رضایی در مدت 8 سال تلاش صادقانه و پربار وی افزود:غلامحسن اکبری دارای 24 سال سابقه در امر ورزش و جوانان است و امیدوارم در این مسیر نیز موفق باشند.

در پایان این مراسم از زحمات مهدی رضایی تقدیر وغلامحسن اکبری به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات