مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس در امتداد عاشوراست

مهندس مهرداد عظیمی گفت: فرهنگ عاشورا و در امتداد آن فرهنگ دفاع مقدس نسخه ای برای تمام دوران ها است.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۶۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

مهندس مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن دیدار با مدیر کل، از نزدیک با اهداف و رسالت های این اداره کل نیز آشنا شد.

سرهنگ پاسدار عباس عباسی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این دیدار دوران دفاع مقدس را مهیا کننده نیازهای مادی و معنوی دانست و افزود: ما امروز هر چه از انقلاب و فرهنگ اسلامی داریم، همه در بستر دفاع مقدس پیش می رود و اگر بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را نهادینه کنیم همچون گنج گرانبها و سرمایه ای تمام نشدنی است.

وی با بیان اینکه باید قدر جوان امروز را بدانیم گفت: جوانان ما با الگو از جوانان دوران دفاع مقدس و با اخلاص و ایمان و بصیرت امروز در جبهه جهاد در عرصه های دفاعی و فرهنگی حضور دارند و به فرموده رهبری باید از آنها حمایت و دفاع کنیم.

به گفته سرهنگ عباسی، دفاع مقدس همه جناح‌ها را در خود جای داده و کلید وحدت است و فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش و تحریف شود.

در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ عاشورا و در امتداد آن فرهنگ دفاع مقدس نسخه ای است برای تمام دوران ها.

مهندس مهرداد عظیمی افزود: امپراطوری رسانه ای غرب با ساخت شخصیت های تخیلی و با محتوای پوچ آن را بزرگ جلوه داده و خوراک مردم دنیا می کنند. این در حالی است که ما در فرهنگ دفاع مقدس برای همه سنین و نسل ها محتوای واقعی داریم و بهترین سوژه ها در دفاع مقدس وجود دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت: دستگاه هایی همچون بنیاد و صداوسیما که دغدغه انقلابی و کار فرهنگی دارند باید در کنار یکدیگر فعالیت کنند تا بتوانند رودرروی هجمه فرهنگی دشمن مقابله کنند.

ارسال نظرات