خبرهای داغ:
فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان:

داعش و گروه‌های تکفیری برای ضربه زدن به ایران تشکیل شده‌اند

فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان داعش و گروه‌های تکفیری برای ما تشکیل شده‌اند، گفت: اگر آنها در سوریه جان بگیرند کشور ما را تهدید خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۶۳۷۴۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
داعش و گروه‌های تکفیری برای ضربه زدن به ایران تشکیل شده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای روستای جنت آباد در خصوص شهید «محمدرضا زارع الوانی» بیان داشت: شهید «الوانی» فرمانده گردان صابرین بود.

وی با بیان اینکه شهید «زارع الوانی» در شهر همدان متولد شد و در کودکی پدر خود را از دست داد، افزود: این شهید والامقام 33 عملیات موفق انجام داده بود و مسئول دستگیری تیم مالک ریگی بود و برادر ریگی را به هلاکت رساند.

فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به اظهارات برخی افراد در جامعه در خصوص اینکه جنگ تمام شده است، بیان داشت: جنگ تمام نشده و هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمن اشرار را در گروه‌های 13 یا 14 نفره به کشور ما وارد می‌کند، گفت: تمام آنها با هوشیاری نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح به هلاکت می‌رسند که نمونه آن را چند روز پیش شاهد بودیم که 13 نفر از اشرار خطرناک از غرب کشور قصد ورود به کشور را داشتند که نیروهای امنیتی به آنها اجازه ندادند و همه آنها را به هلاکت رساندند.
فرجی با اشاره به سخن برخی که می‌گویند عراق و سوریه ربطی به ما ندارد، گفت: اگر امروز به این مقاومت پرداخته نشود و از آن حمایت نشود، باید فردا در داخل کشور با آنها مقابله کنیم.

وی یادآور شد: داعش و گروه‌های تکفیری برای ما تشکیل شده‌اند و آنها با بشار اسد و حکومت سوریه مشکلی نداشتند.

فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تحولات منطقه افزود: اخیراً یک مجلس عزا در یمن، با هواپیماهای پیشرفته آمریکایی بمباران شد و برخی افراد ساده می‌گویند که عربستان حمله می‌کند این حرف‌ها کودکانه است، چراکه عربستان در حد و اندازه این حرف‌ها نیست و نمی‌تواند یک مراسم حج را مدیریت کند.

وی ادامه داد: بهترین خلبانان آمریکایی با آرم پرچم عربستان بر جنگنده‌ها سوار می‌شوند و یمن را بمباران می‌کنند.

فرجی عنوان کرد: عربستان با جدیت به دنبال این است که نسل کسانی که فکر شیعه و یا نزدیک به فکر شیعه دارند را از بین ببرد.

وی با اشاره به جبهه مقاومت تصریح کرد: آمریکا و کشورهای همسو با غرب موشک‌هایی 700 میلیونی به گروه‌های تکفیری داده‌اند که برای زدن تانک باید استفاده شود اما داعش و تکفیری‌ها برای زدن نفرات از آن استفاده می‌کنند و شهیدانی همچون «ابراهیم خانی»، « مصطفوی» و ... با همین موشک های ضد تاسیسات و تانک به شهادت رسیدند.

فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: اگر می‌گوییم به جبهه مقاومت کمک کنید این کمک به خودمان و امنیت ایران اسلامی است چراکه اگر آنها در سوریه جان بگیرند کشور ما را تهدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات