خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در 14 آبان ماه سال جاری در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۵۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

علی اصغر بهمنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی، 14 آبان ماه در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سراسری سیما گفت: برنامه این پیاده روی از شبکه سراسری سه سیما و از برنامه صبح و نشاط به طور مستقیم پخش خواهد شد و به مدت دو و نیم ساعت روی آنتن خواهد بود و این بهترین فرصت برای شهرستان است که بتوان ظرفیت های شهرستان را در این مدت به مردم ایران زمین معرفی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری مسابقات هیات‌های ورزشی را داریم.

وی عنوان کرد: به دلیل مصادف شدن این هفته با ایام محرم جشن تقدیر از ورزشکاران به زمان دیگری موکول شد.

بهمنی در خصوص برگزاری همایش پیاده روی گفت: این همایش نیز در راستای برنامه‌های هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود و جوایز متعددی همچون یک دستگاه پراید، دوچرخه و وسایل ورزشی برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه در شهرهای رزن و تویسرکان نیز برگزار شده است، خاطرنشان کرد: معاون وزیر، مسئولین استانی و شهرستانی و رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز در این برنامه شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات