رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان مشکلات مردم و مطالبه‌گری را از نیازهای امروز رسانه‌های استان دانست و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با گفتمان‌سازی رسانه‌ها امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۷۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش بسیج رسانه زنجان، عبدالله جعفری شامگاه چهازرشنبه در جمع تعدادی از مدیران رسانه‌های استان زنجان با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه اظهار داشت: همه مسئولان باید در جهت برطرف شدن مشکلات این قشر نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای بسیج رسانه زنجان به دنبال احصا تمام مشکلات اصحاب رسانه استان باشند عنوان کرد: باید برای تک تک این مشکلات راه حلهایی تعریف و آنهایی که نیاز به حل شدن در استان دارند با تلاش مسئولان انجام شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر اینکه تلاش بسیج رسانه استان زنجان در جهت حل مشکلات خواهد بود ابراز کرد: این سازمان نهایت تلاش خود را در انتقال مشکلات اساسی این قشر به نهادهای مسئول و رده‌های بالا انجام خواهد داد.

وی به مشکلاتی همچون بیمه، امنیت شغلی و دستمزد پایین خبرنگاران استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مشکلات باید توسط دولت برطرف شود تا خبرنگاران استان بتوانند با آرامش در این فضا فعالیت کنند.

جعفری با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه استان زنجان در سال 95 بیان کرد: ما علاوه بر اینکه برخی خدمات را به اصحاب رسانه استان ارائه می‌دهیم دوره‌ حرفه‌ای خبرنگاری را با حضور حمد کریمی از استاتید برجسته کشوری برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای را سال گذشته نیز برگزار کردیم ادامه داد: بسیج رسانه استان زنجان امسال دو جشنواره رسانه‌ای با نامهای ابوذر و امر به معروف را برگزار کرده است که از برگزیدگان تجلیل شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: امسال روز خبرنگار با استقبال تمامی خبرنگاران استان توسط سازمان بسیج رسانه برگزار شد که از تلاشهای اصحاب رسانه تقدیر شد.

وی هم افزایی و همراهی رسانه‌های در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر دانست و تاکید کرد: باید با قدرت رسانه‌ای مانع تهاجم فرهنگی دشمن باشیم.

جعفری بیان مشکلات مردم و مطالبه‌گری را از نیازهای امروز رسانه‌های استان دانست و ابراز کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی با گفتمان‌سازی رسانه‌ها امکان‌پذیر است و در این راستان فعالان رسانه‌ای باید مسئولان را به سمت تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی سوق دهند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تجربه‌ای ارزشمند برای اداره کشور است تصریح کرد: خوداتکایی، ایستادگی و مشارکت مردم با تکیه بر نقش رهبری در جامعه پیروزی را برای ما رقم زد که امروز نیز مقام معظم رهبری مدبرانه کشور را از تنگناها و پیچهای تاریخی عبور می‌دهد و ما جزیره امن در منطقه پرآشوب هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات