خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: در راستای آمادگی دفاعی رزمایشی با عنوان بیت‌المقدس با حضور 900 نفر از بسیجیان اسدآبادی در 13 و 14 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۴۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسن مرادی امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد، با اشاره به در پیش رو بودن هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب و امام(ره) بسیج میلیونی بود که از میان این بسیج مردمی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش‌آموزان و دانشجویان به‌فرمان امام(ره) بسیج دانش‌آموزی هم‌شکل گرفت و یک روز در تقویم به این نام ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 برنامه فرهنگی بین دانش‌آموزان این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در این هفته دانش آموزان با امام‌جمعه دیدار و در نماز جمعه حضور خواهند داشت و سخنران قبل از خطبه‌های فرمانده سپاه است که در این نماز جمعه یکی از دانش آموزان به قرائت بیانیه می‌پردازد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اجرای پدافند غیرعامل در مدارس را از دیگر برنامه‌ها خواند و گفت: در این هفته مسابقات ورزشی،به صدا درآمدن زنگ ایثار، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت استکبارستیزی از دیگر برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان نیز با حضور دانش آموزان در روز دانش‌آموز انجام می‌شود، گفت: این راهپیمایی از مقابل دفتر امام جمعه تا میدان طالقانی خواهد بود.

مرادی یادآور شد: هنوز سخنران راهپیمایی مشخص نشده و در رایزنی هستیم که شخصیت مهم را در این روز دعوت کنیم.

وی یکی از مؤلفه‌های قدرت هر نظامی را آمادگی دفاعی آن خواند و گفت: در راستای آمادگی دفاعی رزمایشی با عنوان بیت‌المقدس در روز 13 و 14 برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد یادآور شد: این رزمایش با حضور 900 نفر با لباس رزم بسیجی در راهپیمایی 13 آبان ماه آغاز می‌شود که بعداز آن راهپیمایی بسیجیان تا شب ادامه و به اردوگاه می‌روند که برای روز 14 آبان و ادامه رزمایش آماده شوند.

وی افزود: در روز 14 هم رزمایش با عملیات امداد و نجات، دفاع از مراکز حساس، مقابله با اغتشاشات و پدافند دورتادور انجام می‌شود.

مرادی یکی از برنامه‌های مهم رزمایش را امداد و نجات دانست و گفت: در این رزمایش بسیجیان برای مقابل با بلایای طبیعی آمادگی دفاعی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات