جذب حداکثری سرلوحه برنامه های بسیج

مسئول تعلیم و تربیت و آموزش بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: جذب حداکثری مهمترین برنامه بسیج است، که از طریق تقویت حلقه های صالحین محقق می شود .
کد خبر: ۸۷۶۷۲۱۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ طی مراسمی با حضور مسئول تعلیم و تربیت و آموزش سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، فرمانده ناحیه، فرماندهان حوزه های مقاومت و اعضا و شورای ناحیه؛ حجت الاسلام جواد ناصری به عنوان مسئول جدید تعلیم و تربیت و آموزش سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بن معرفی شد .

حجت الاسلام و المسلمین بهمن نجفی در این مراسم گفت: نیروهای بسیجی بازوان راستین نظام بوده و امروز جذب حداکثری مهمترین برنامه ای است که در بسیج مد نظر می باشد و این مهم از طریق تقویت حلقه های صالحین محقق می شود .

معاون تربیت و آموزش سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) اظهار داشت: صالحین حلقه ارتباط بین بسیجیان می باشند و به همین دلیل زمان و مکان بردار نیست و تربیت باید همه بعدی باشد و محدود نباشد و سعی شود هر پایگاه بسیج حداقل یک حلقه صالحین منسجم داشته باشد.

حجت الاسلام جواد ناصری نیز در این مراسم گفت: هر کار و مسئولیتی که انسان انجام می دهد باید در جهت سربازی آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد و امیدوارم بتوانم در این مسئولیت خطیر با همکاری فرماندهان حوزه ها، حلقه های صالحین قوی موجود در این ناحیه را با برنامه ریزی صحیح و کار آمد در جهت پیش برد اهداف نظام بیش از پیش تقویت نموده و کادرسازی خوبی برای نظام اسلامی انجام دهم.

در پایان مراسم از زحمات مسئول قبلی تعلیم و تربیت و آموزش این ناحیه برادر پاسدار گل محمدی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار