مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در نشست با شورای عالی بسیج رسانه استان خراسان رضوی:

بسیج رسانه می‌تواند به شبکه بزرگ بسیجی‌های عرصه رسانه تبدیل شود

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: ایجاد یک شبکه واحد و کاربردی از واجبات عرصه رسانه استان محسوب می‌شود که بهترین فرصت می‌تواند استفاده از پتانسیل بسیج رسانه باشد تا شبکه بزرگ بسیجی‌های عرصه رسانه تشکیل شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۱۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی رضوی‌کیا شب گذشته در نشست با شورای عالی بسیج رسانه استان خراسان رضوی که در محل سالن جلسات کوهسنگی مشهد برگزار شد، افزود: وظیفه اصلی بسیج رسانه در واقع ایجاد تفکر بسیجی در بدنه رسانه است و ایجاد یک رسانه جدید نباید از اولویت‌های این مجموعه باشد.
 
وی تصریح کرد: تربیت نیروهای جوان و بلقوه باید از اصلی‌ترین رویکردها باشد چرا که در راس بسیج رسانه کشور هنوز استراتژی واحد و مشخصی دیده نمی‌شود که این یکی از آسیب‌ها است.
 
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: در هر مجموعه باید بر اساس فلسفه وجودی گام برداشت و با هماهنگی‌های بیشتر به دستاوردهای بزرگتر دست پیدا کرد.
 
رضوی‌کیا در خصوص همکاری‌های شهرداری با بسیج رسانه خاطرنشان کرد: تهیه زیرپورتال بسیج رسانه در سایت مشهد و هماهنگی بیش از پیش ما بین بسیج رسانه و فرهنگسرای رسانه می‌تواند نخستین گام‌های مشترک این دو نهاد باشد چرا که معتقدیم توجه به این گونه موضوعات در واقع کمک به زیرساخت‌های فرهنگی شهر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها