مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

باید جدا از وظایف اداری، به امر به معروف و نهی از منکر توجه شود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در جمع پایوران و سربازان و برخی از بسیجیان این سپاه،امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی خواند و تاکید کرد: باید جدا از وظایف اداری به به معروف و نهی از منکر توجه شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۳۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیف الله نجفی افزود: قیام امام حسین(ع) مصداق بارز امر به معرف ونهی از منکر است و حضرت با وجود بصیرت و آگاهی به اینکه نتیجه رویارویی با لشکر یزید شهادت خواهد بود، با قیامشان دین اسلام را احیا وامر به معرف ونهی از منکر را به طور عملی معنا کردند.

وی با اشاره به دو نگرش مسلمانان؛ نگرش نخست ان ها را نگاه به مکتب سرخ عاشورایی و درس ایثار و شهادت دانست که احیا دین و ایمان به هدف از نتایج این نگاه است، چنانچه امروز مقاومت ها در یمن، سوریه و عراق در مقابل داعش وآل سعود نشات گرفته از همین مکتب سرخ عاشورایی است.

نجفی یادآوری کرد: اگر مردم فلسطین سال های سال است با دست خالی در مقابل رژیم جعلی اسرائیل مقاومت می کنند یا مردم کشورمان در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثی قرار گرفتند،مصداق های دیگری از نگاه به مکتب سرخ عاشورایی و الهام گیری از مکتب امام حسین(ع) است که با خون و مقاومت، امر به معرف ونهی از منکر را درس داده اند.

وی نگرش دوم مسلمانان را هم امیدواری به آینده و مکتب مهدویت عنوان و بیان داشت: مسلمانان در هر شرایطی قرار گیرند به آینده و مهدویت دل بسته و امید دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار