شهردار تبریز خواستار مشارکت مسئولانه شهروندان

شهردار تبریز در آیین آغاز طرح سنجش عدالت در سلامت شهر، از شهروندان خواست: با مشارکت دقیق و مسئولانه خود، در اجرای موفق این طرح مهم سهیم باشند.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۷۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، شاهد همگرایی ویژه بین بخش های سلامت و شهرداری تبریز بوده‌ایم، گفت: طرح سنجش عدالت در سلامت، ایده مهمی است که برنامه‌ریزان حوزه سلامت و عوامل اجرایی را از اطلاعات و داده‌های عملیاتی برخوردار می کند.

وی اعلام داشت: این طرح پس از تفکیک در حوزه‌ها و محلات مختلف، وارد فازهای عملیاتی شده و نقش مهمی در افزایش دقت نیازهای حوزه سلامت خواهد داشت.

نجفی ورود شهرداری به حوزه محلات و توزیع متوازن اقدامات فرهنگی را حایز اهمیت دانست و افزود: با ورود شهرداری‌ها به حوزه‌های مهم اجتماعی و فرهنگی، توسعه خانه‌های سلامت به عنوان یکی از ضرورت‌های مهم این حوزه، مورد توجه قرار گرفت.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: خانه‌های سلامت در مناطق مختلف، موضوعات مهم آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی‌های لازم را مورد توجه قرار داده است.

وی اذعان کرد: هنوز تا رسیدن به شاخص‌های لازم فاصله‌هایی است که تلاش داریم با افزایش شمار مراکز سلامت، ازاین فاصله بکاهیم.

صادق نجفی تاکید کرد: پیشگیری، همواره مقدم بر درمان است و از حیث هزینه‌های روحی، مالی و جسمی، صرفه بیشتری دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار