خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان:

شعار«مرگ بر آمریکا»نشان دهنده عدم سازش با نظام سلطه‌گر است

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به اینکه شعار«مرگ بر آمریکا»نشان دهنده عدم سازش با نظام سلطه‌گر است، گفت : ما تا نابودی همه مستکبرین در تمام زمان‌ها شعار «مرگ بر شیطان» را سر خواهیم داد و شیطان بزرگ آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۱۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

اکبر کاوسی‌امید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در آستانه فرا رسیدن 13 آبان اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری 13 آبان ماه در حقیقتیکی از ایام‌الله است چراکه سربازان اسلام به سربازان شیطان پیروز شدند.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز با عظمتي در تاريخ کشور ما است، ابراز داشت: یوم الله 13 آبان سال 57 یادآور واقعیت‌های پر شوری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان بیان داشت: 13 آبان یادآور کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) است که در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.

وی با بیان اینکه معانی و مفاهیم استکبارستیزی 13 آبان برخاسته از تعالیم و آموزه‌های اصلی قران کریم است، تصریح کرد: در اصول دین ما در «توحید» و در فروع دین ما «تبری» به بحث استکبارستیزی اشاره مشهود دارد.

کاوسی‌امید در ادامه با اشاره به اینکه محور شعار مردم در راهپیمایی 13 آبان «مرگ بر آمریکا» است، گفت: استفاده از شعار «مرگ بر آمریکا» نشانه عدم سازش با شخص یا نظام و یا هر چیز دیگری است که به آن «مرگ» می‌گوییم.

وی ادامه داد: ما همواره با شعار «مرگ برآمریکا»و هر شخص یا گروهی که عزت و شرافت نظام اسلامی را تضعیف می‌کند، می‌خواهیم اعلام کنیم که ما راضی به ادامه حیات فرد یا نظام مستکبر نیستیم و این موضوع در آیه 8 سوره محمد(ص) اشاره شده «و کسانی که کافر شدند مرگ و هلاکت بر انها باد و خدا اعمالشان را تباه و بی اثر کرد».

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به اینکه شعار«مرگ بر آمریکا»نشان دهنده عدم سازش با نظام سلطه‌گر است، گفت : مردمان آزادمنش در سراسر دنیا نیز با خوی برتری جوی و استکباری آمریکا مخالف بودهو آرزوی نابودی نماد استکبار را دارند و در کنار ملت ایران این شعار را سر می‌دهند.

وی اضافه کرد: ما تا نابودی همه مستکبرین در تمام زمان‌ها شعار «مرگ بر شیطان» را سر خواهیم داد و شیطان بزرگ آمریکا است.

کاوسی‌امید در ادامه با بیان اینکه عده‌ای در داخل با وجود بدعهدی‌ها و جنایات مکرر آمریکا، به دنبال بزک چهره آمریکا و حذف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند، گفت: افرادی می‌خواهند شعار «مرگ بر آمریکا» در ایران ضعیف شود، این گروه با خوی مستکبری آمریکا همزاد بوده و یا به دلیل ضعف اعتقادی مرعوب دشمن شده‌اند و ادامه حیات خود را در گرو حیات شیطان می‌بینند.

وی در پایان با بیان اینکه تا زمانی که ظلم و استکبار وجود داشته باشد مبارزه نیز ادامه دارد،یادآور شد: مردم انقلابی با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان به دشمنان نشان خواهند داد که در برابر مستکبران و زورگویان عالم هرگز کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار